Riga

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Vi skal til Riga i januar,fra fre-man.
Noen som har tips til hva man bør oppleve og ikke minst blir jeg veldig glad hvis noen kan anbefale en fin restaurant:D

Kjærlighetsbroa med hengelåser. Vi hang vår egen der :)
Skybaren på hotell Radisson Blu Latvija. De har ogå en heeeeeeelt fantastisk spa avdeling som er verdt å besøke ;) Like ved det hotellet ligger dessuten verdens beste meksikanske restaurant (husker ikke hva den heter)

Kjærlighetsbroa med hengelåser. Vi hang vår egen der :)
Skybaren på hotell Radisson Blu Latvija. De har ogå en heeeeeeelt fantastisk spa avdeling som er verdt å besøke ;) Like ved det hotellet ligger dessuten verdens beste meksikanske restaurant (husker ikke hva den heter)
ååååh,alt d der hørtes helt supert ut:D og jeg eeeeelsker meksikansk mat!! takk for tips!:D

ååååh,alt d der hørtes helt supert ut:D og jeg eeeeelsker meksikansk mat!! takk for tips!:D
Jeg husker den lå liksom på siden av hotellet (høyre siden om du står vendt mot hotellinngangen). Så var det en etasje på gateplan der det bare var vanlige bord og rolig atmosfære, og i underetasjen var det mye mer koslig med ulike sittegrupper, bar og live musikk.

Jeg var på en fantastisk restaurant i Riga for noen år siden som het Restaurant Vincents. Helt fantastisk service og mat, og ikke så altfor dyrt. :)

Back
Topp