Riga ??

gulledulle

Elsker forumet
er det noen av dere som har væert der ???

skal der til i november ,er det billig mat , billigt å shoppe ??? mye fint å se på ??

ORIGINAL: Tonjemoren

Var der for tre uker siden [:)] Billig mat, MYE og billig å shoppe og en fin by [:)]

høres bra ut [:)] gleder meg !

ja det bør du!! Hvilket hotell skal dere bo på?

Likte byen kjempegodt [:)] men anbefaler dere å ta en guidet tur når dere kommer ned dit, for det er ikke så lett å finne fram. Shoppestedene er spredt rundt i byen. Anbefaler å gå innom New Yorker i gamlebyen og Sara som ligger like ved det høyeste hotellet i byen. Og så er det utrolig mange kjøpesentere [:)]
Vi var også på en middelalderrestaurant i gamlebyen - en annerledes og kjekk opplevelse [:)]

Spice kjøpesenter som ligger litt utenfor byen har mange kjekke butikker[:D] Vi bodde på hotel reval Latvia (det høye hotellet midt i byen) veldig bra beliggenhet. Vi var der i mai og det var kjempevarmt når vi var der. Nydelig by.

Likte byen kjempegodt [:)] men anbefaler dere å ta en guidet tur når dere kommer ned dit, for det er ikke så lett å finne fram. Shoppestedene er spredt rundt i byen. Anbefaler å gå innom New Yorker i gamlebyen og Sara som ligger like ved det høyeste hotellet i byen. Og så er det utrolig mange kjøpesentere [:)]
Vi var også på en middelalderrestaurant i gamlebyen - en annerledes og kjekk opplevelse [:)]

ahh , dette skal jeg skriv ned [:)] vi skal bo på hotel avalon , tusen takk for mye nyttig informasjon [:)]

ORIGINAL: gulledulle

ahh , dette skal jeg skriv ned [:)] vi skal bo på hotel avalon , tusen takk for mye nyttig informasjon [:)]

Hvor mye skal du betale for hotell ??

Back
Topp