Rieteller

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Hvilken app bruker/brukte du?
 
Den som er på babyverdenappen ser grei ut så regner med at vi bruker den. Mannen lette etter en bra en her om dagen, så kan hende han har funnet en bedre.
 
Den som er på babyverdenappen ser grei ut så regner med at vi bruker den. Mannen lette etter en bra en her om dagen, så kan hende han har funnet en bedre.
Jeg hadde en som heter Rieteller som jeg likte godt, men den bare tuller på iPhone X :arghh:
 
Har ikke tenkt over det, men bruker Preglife og ser at den har rieteller, så da blir det vel den da:)
 
Brukte en som heter "contractions" Den var veldig fin, gir deg grafisk oversikt over riene :happy:
 
Det hadde jeg på mobilen :hilarious:
Var jo litt morsomt når jeg fant igjen de papirene her nå :D
Da kan man jo likesågodt ha alt i en app :p jeg har fortsatt mine fra sist gang jeg også. Har kategorisert dem etter farge, imponerende at jeg har klart å gi de gule fargen gul f.eks, så jeg har nok tenkt «den var vond men jeg klarer mer» eller noe :hilarious:
 
Da kan man jo likesågodt ha alt i en app :p jeg har fortsatt mine fra sist gang jeg også. Har kategorisert dem etter farge, imponerende at jeg har klart å gi de gule fargen gul f.eks, så jeg har nok tenkt «den var vond men jeg klarer mer» eller noe :hilarious:

Hehe Joda, men jeg er litt gammeldags og syns det er gøy å ha ting «i hånda» og. Visste ikke jeg hadde spart på de arkene jeg satt og noterte på den morgenen, så var bare litt stas å finne.
Men skjønner jo at det nok er enklere å trykke på telefonen da. Må sette meg inn i det i så fall :p
Virker uansett som jeg har god tid, skjer ikke store greiene her.
 
Back
Topp