Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lastet ned alle som var gratis og testet ut hvilken jeg likte best. Endte opp med en engelsk type, søkte både etter rieteller gratis og contraction timer free.
Fikk brukt den et par timer hjemme bare for å se hvor lenge de varte og hvor ofte de kom. Hadde lest at man skulle dra til sykehuset når riene varte 45-60 sekunder og man fikk 3 stk ila 10 min. Slik var mine i 4 timer før vi dro inn og kom dit med en halv cm åpning haha...25 timer senere hadde jeg 4 cm åpning. Jadda...
Usj da.... Du fikk jobbe litt for premien du, skjønner jeg!Jeg lastet ned alle som var gratis og testet ut hvilken jeg likte best. Endte opp med en engelsk type, søkte både etter rieteller gratis og contraction timer free.
Fikk brukt den et par timer hjemme bare for å se hvor lenge de varte og hvor ofte de kom. Hadde lest at man skulle dra til sykehuset når riene varte 45-60 sekunder og man fikk 3 stk ila 10 min. Slik var mine i 4 timer før vi dro inn og kom dit med en halv cm åpning haha...25 timer senere hadde jeg 4 cm åpning. Jadda...
Gikk det fort med deg?Rakk aldri teste den jeg lastet ned
Urkvinnen var der! Jeg har hatt ks før og ville ikke det igjen og var så glad for å være i fødsel noe jeg heller ikke hadde opplevd før. Jeg fikk skryt på tjuefjerde timen av jm for at jeg var så positiv og motivert hahaGodt at alle fødsler er forskjellige 25timer på 4cm, tipper du måtte lete lenge etter urkvinnen i deg for å si det slik .. Måtte min gå noe raskere ! Lov å håpe