Rieteller...

Ingen rier å telle her, men følger med på denne til det er min tur :D

E d en app? Ka den heite da?

Jeg har bare en som heter Rieteller, usikker på hvor oversiktlig den er når det gjelder. Man trykker start og stopp, så viser den intervaller og når siste rie var. Hvis noen vet om en litt mer avansert feks med graf så kom med tips :)

No fant Ej en så heite rieteller pluss, der kan an legge inn tlf nr til føden å sann me, så velge om riene e svake eller sterke, synst den virka grei Ej:)

Har også en som heter rieteller fra appstore, men vær obs på at slett-knappen er rett ved siden av start-knappen :p fort gjort å trykke feil, hvertfall jeg med mine vannsprengte, følelsesløse fingre :p

Jeg har en som heter Contraction Timer. Veldig enkel og oversiktlig :) Der står det også gjennomsnittstid på frekvens og varighet på riene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Sånn ser Contraction Timer ut :) Har prøvd den litt på de maseriene mine ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1366908712288.jpg
    uploadfromtaptalk1366908712288.jpg
    53,9 KB · Visninger: 38
Finnes i en av gravid-appene som jeg har på iPaden, men vet ikke hvor bra den er. "Sparke-telleren" i samme app har imidlertid virket helt grei det lille jeg har testet den.
Mener appen heter iPregnancy (?); ikke gratis, så kanskje bortkastet å kjøpe den nå som man nesten er ferdig! ;-)
Har ikke tenkt over de før, men kanskje jeg bør finne en for mobilen også...?
Takk for påminnelse/tips! :-)

Har også en som heter rieteller fra appstore, men vær obs på at slett-knappen er rett ved siden av start-knappen :p fort gjort å trykke feil, hvertfall jeg med mine vannsprengte, følelsesløse fingre :p
Jeg har også den og trykker feil hele tiden. Skikkelig irriterende

Back
Topp