Rieteller app

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Noen av dere som har rieteller app? Noen å anbefale? Ingen rier å telle her altså, men tenkte det kunne være greit å laste ned slik ay man er forberedt dersom man skulle være så heldig å få rier en gang... :p

Følger denne!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en app som heter sprout pregnancy. Den er engelsk og har både rieteller og et verktøy for å legge inn vektoppgang osv. Har brukt den gjennom hele svangerskapet, men ikke prøvd rietelleren ennå da :p

Tenkte å laste ned litt forskjellige apper på telefon og i paden, sånn at jeg i alle fall har noe hvis det starter :)

Ser de norske koster penger, lastet ned en engelsk mn syns ikke den var noe :/ brukte rieteller.no sist el sambo gjorde mn ser ikke ut som den fungerer fra mobil :(

Hvis man har iPhone kan man vel bare bruke stoppeklokkefunksjonen der? Den kan ta rundetider :)

Både samboer og jeg har lastet ned appen Rie Teller, og vi synes den er veldig grei og oversiktlig å bruke. :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg har også lastet ned den som heter Rie App. Den var gratis og ser grei ut. Så får vi se når den trengs ;)

Jeg har også lastet ned den som heter Rie App. Den var gratis og ser grei ut. Så får vi se når den trengs ;)

Finner ingenting v å søke på d jeg? På iphone?

Fant en som heter RieTeller. Den er norsk og ser grei ut.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja mn den koster penger? Får opp 3 norske mn koster penger...

Den jeg har, RieTeller, koster ikke penger... Er dog for Android, ikke Iphone.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg har også android

Åhh :(

Jeg har disse tre og synes den første funker best :)

ImageUploadedByBV Forum1409426463.485230.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk beskjed på kk at hvis jeg brukte rieteller kunne jeg slutte med en gang for de stemte ikke...men jeg vet ikke....

Jeg har brukt Woman Pragnency log i løpet av svangerskapet. Den inneholder rieteller, men jeg er usikker på om den er med i gratisversjonen.. :)

Har også Rie telleren.. lager graf også den.. lurte på å se etter sparke app også.. :)

Back
Topp