Rier??

Sommerjenta

Andre møte med forumet
I natt måtte jeg rett og slett kravle (finner ikke noe annet ord for det, for å reise seg var det ikke) meg ut av senga og opp og tusle en stund.. for våknet av noen jæ*** smerter i magen og litt vondt i ryggen. Var på do, det kom masse slim når jeg tørka meg. Det var ikke slik som dere beskriver slimproppen; det var gul/grønt og litt blankt, men ikke noe blod/blodspor i det, men det kom en god del og det har det gjort de siste dagene også.. Vel, smertene ble ikke så mye mindre av at jeg beveget meg, men til slutt la jeg meg til å sove igjen da.. Magen var steinhard og hadde problemer med å puste. Ikke som kynnere, de har jeg aldri hatt vondt av. Var skikkelig mensenvondt ++++ !! Kjente også et voldsomt press nedover, og kjenner det forsåvidt litt enda pluss litt stikkinger i siden. Hva kan dette ha vert?? Babyen er festet og ligger dypt i bekkenet, men er jo bare 35+1 i dag...
 
Litt vanskelig å svare på det der. Har du jevnlig med smerter? Men det er kanskje en fordel å ringe og snakke med fødeavdelingen? Det kan være at de ber deg komme inn til undersøkelse. Du taper ihvertfall ingenting på det. [;)]
 
Back
Topp