rier?????

Sprettrompa!

Elsker forumet
eg e så spent nå, lure sånn på kossen rier kjennes ut.. nesten sånn att eg glede meg til og kjenna de første smertene..

men da eg lure på e kossen dåke kjente de første riene?? kossen visste dåke at da var rier og ikkje kynnera?? kossen kjentes de ut osv, eg klare snart ikkje venta lengre, på å kjenna den førsta rio[:)][&:]

Som skikkelig skikkelig mageknip!

riene mine kjentes som om nåken kløyp hardt til i lysken, og klemte til.. akkurat der som jordmor klemte til når hu skulle kjenne om babyens hode var festet. og så er rier vondere enn kynnere, og så kjeme dei regelmessig.. da gjere ikkje kynnere.

ORIGINAL: christina87

bare får du grisevondt sånn plutselig?? [&:] ikkje nåke tegn til att riene begynne liksom?? [&:]

Jeg gikk rett på 2min mellomrom på riene så mine rier dukket plutselig opp.

ORIGINAL: *Mama*

bare får du grisevondt sånn plutselig?? [&:] ikkje nåke tegn til att riene begynne liksom?? [&:]

Jeg gikk rett på 2min mellomrom på riene så mine rier dukket plutselig opp.

Samme her, men vannet gikk først, så kom riene etter ett par min

ORIGINAL: Karla

neida di tar seg jo sakte men sikkert opp da[:)] hos meg gikk vannet først.

men dei så får rier først då?? mangen som får rier lenge før vatne går??

blir ikke kjempevondt med en gANG men d kommer ann på smerteterskelen din oxo da...jeg hadde bare rier i ryggen... så er joh forskjell fra person t person... kynnere kan holde på en halvtime så er de vekk i en time og såkommer igjen... rier er der hele tiden med maks en halvtimes mellomrom tror jg... de er oxo regelmessig

når det begynte skikkelig.... 10 kniver i ryggen og 3 i magen... kan ikke puste vanlig igjennom de.

1. mann. våknet med svake murringer om morgenen, gikk over til rier på etter middagen og hun var født morgenen etter.
2. mann. fikk vonde rier om kvelden med 10 min mellom var født etter middagen dagen etter

ORIGINAL: Mamman til leo!!

blir ikke kjempevondt med en gANG men d kommer ann på smerteterskelen din oxo da...jeg hadde bare rier i ryggen... så er joh forskjell fra person t person... kynnere kan holde på en halvtime så er de vekk i en time og såkommer igjen... rier er der hele tiden med maks en halvtimes mellomrom tror jg... de er oxo regelmessig

trur smerteterskelen skal vær nokk så god, e kje den så grine av et lite kutt i fingen.. [:)]

hehe...rier kan ikke sammenlignes med ett kutt i fingeren for og si d sånn....knuste pepperkake huste før vi dro på sykhuset jeg[:o] og sambo var redd... blir bare sint når jg har vondt[:'(][:'(]

Det kommer vel helt ann på hvordan riene til den personen som har de er det da[;)] Er ikke bare smerteterskelen som har noe å si

eg glede meg samt så e kvir meg nåke grosalt.. da e så spennande syns eg.. eg vett da skal vær ufattelig vondt, da glede eg  meg ikkje til sånn sett, glede meg bare til da starte.. eg og e den så blir sint når eg får vondt, så stakkar sambo og mammo..

ORIGINAL: *cookiemonster*

Det kommer vel helt ann på hvordan riene til den personen som har de er det da[;)] Er ikke bare smerteterskelen som har noe å si

så du den eller?

ORIGINAL: *cookiemonster*

så du den eller?

nå såg eg an ;)

Hos meg tok det seg sakte men sikkert opp.. Vatnet gikk først rett før pressriene begynte..

hehe.... morsom du

seint på kvelden og auene går litt i kryss å tvers, lett og lesa litt sånt så ikkje står der, trur eg skal ta ut disse inntørka datasjerm linsene mine og komma meg i seng, høhø..[:)]

Back
Topp