håndballelsker
Forelsket i forumet
Hei når på døgnet startet riene/ vannet deres? Sies at det kommer på kvelden, men trur det er ganske forskjellig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De første Riene mine var ikke så sterke eller langvarige, men det var mer at jeg kjente at slik har jeg ikke kjent det før i graviditeten og da tok jeg tiden mellom hver gang jeg merket det. De var regelmessige og etter kort tid ble de hyppigere og sterkere. Vannet gikk 2,5t etter første rie og da var vi allerede på vei til sykehuset så tvilte ikke på at noe var noe som var på gang i løpet av de timene. Selv om jeg instinktivt skjønte at fødselen startet sist, så er jeg veldig usikker denne gangen på om jeg kommer til å Merke det på samme måte og hvor raskt vi klarer å komme oss av gårde (relativt rask fødsel sist, men ikke skremmende rask).Tusen takk alle sammen Setter pris på at så mange svarer. Med første mann gikk vannet mitt først, så vet ikke helt hvordan det er å få rier først