Rier

Virretrollet

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
❤️Mailykke 2022❤️
er så frustrert! I går fra 16:30 til 01:00 gikk jeg med rier, varighet på ca 1 min men det gikk alt mellom 7 til 16 min mellom hver! Vonde var dem også, såpass at jeg måtte konsentrere meg å puste meg gjennom de.. Også stopper de plutselig!

I dag har jeg hatt en del nedpress og ekstreme smerter i bekken, hadde 3 rier, iløpet av en time men neida, stopper igjen... :( Termin i morgen så junior en hjertelig velkommen, men ser ut som han bare driver med lureri.. :O

Noen andre som opplever det samme?
 
Nei dessverre men han kjæm nok om ikke så lenge så prøv å lad opp batteriene
 
Jepp, dessverre, har hatt mye av det den siste halvannen uken, fortsatt et par uker til termin her så her er det bare mas og lureri.
Men før eller siden setter det igang og det er ikke lenge igjen nå, hold ut og hold deg fra å bli sprø så godt du kan.
Med termin i morgen er det ikke lenge igjen å vente selv om du går på maks overtid, hang in there :)
 
Ekstra frustrerende når du har en mann som jobber 32 mil borte i uke dagene å er bare hjemme i helgene.. :( har derfor ett lite ekstra håp om at noe skjer før han evt må reise på jobb i morgen kveld :O

Får heldigvis mye hvilt mye og avlastning sv mannen når han er hjemme:)

Ja, må nok bare prøve å smøre seg med tålmodighet...
 
Har hatt det helt likt, jeg har også termin i morgen. Noe som gjorde st jeg trodde nå skjer det! Men neida, hadde regelmessige rier i hele går natt. På morgen kvisten ga det seg å har ikke merket noe etter det. Uten om at jeg kjenner frøkna beveger seg nedover.
 
Termin på torsdag som kommer, hadde regelmessige sammentrekninger fra ca klokka 9 i går kveld til i 4-5 tida i morges. Så gav det seg...
I dag har jeg hatt frisk blødning sammen med slimete utflod, og har en del murringer og noen få sammentrekninger.

Kroppene jobber for å forberede nå!
 
Jepp, samme her.. Har kjent at det har startet på med kraftige kynnere/rier flere ganger, men så har det stoppet opp. Nå prøver jeg bare å ha is i magen og tenke at jeg uansett kjenner det når det starter opp skikkelig.
 
Her våknet jeg i natt med kraftige mensensmerter, og slimproppen gikk i går. I stad fikk jeg en frisk blødning, som ga seg. Er det flere som har fått det? Og er dere ømme på magen der babyen «buler ut» innimellom? Nå ble det kanskje litt mange nye spørsmål her.
 
Her våknet jeg i natt med kraftige mensensmerter, og slimproppen gikk i går. I stad fikk jeg en frisk blødning, som ga seg. Er det flere som har fått det? Og er dere ømme på magen der babyen «buler ut» innimellom? Nå ble det kanskje litt mange nye spørsmål her.
Slimproppen min kom for snart 2 uker siden, sammen med noe blødning. Er veldig støl og øm i magen, regner med det er pga at det er mye murringer og kynnere.
Og er fortsatt gravid da :hilarious:
 
Slimproppen min kom for snart 2 uker siden, sammen med noe blødning. Er veldig støl og øm i magen, regner med det er pga at det er mye murringer og kynnere.
Og er fortsatt gravid da :hilarious:
Åh, så det kan fremdeles være en stund til ja.. :/ Har hatt kynnere hele tiden nå, føler det tar helt av. Håper i grunnen enten at det gir seg for en ukes tid, eller går over til rier relativt kjapt :D Fikk beskjed om å ringe opp føden igjen hvis det blør mer. Det er jo litt spennende og da :D
 
Sniker litt fra oktober.. Her startet fødselen med blødning, men fikk rier nesten rett etterpå da :) men kan jo være tegn på at noe skjer snart :)
 
Åh, skulle ønske det skjedde noe mer her og. Men nå har kynnerne avtatt litt også. Bare svake smerter i korsryggen og litt mensmurringer innimellom. Back to the waiting game :p
 
Bare vært lureri her også hele helgen :(

Så skal prøve å komme inn til jordmor i morgen å få tatt en sjekk i forhold til modning :)

Med første begynte riene på termin dag og hun kom dagen etter, men fortsatt en luring inni magen her tiltross for termindag :p
 
Når dere oppsøker jordmor, er det snakk om fødselsavdelingen da? Eller jordmor dere går til fast kontroll hos? Jeg går bare på kontroller hos fastlegen, så har ikke erfaring med jordmor.
 
Blei plutselig fødsel her :p


Vannet begynte å gå kl 00:00, lite rier, kl 02:00 var det 3 min mellom hver rie, og mini ble født 03:45! Aktiv fødsel i 45 min og 5 min med pressrier, en som hadde dårlig tid :D
 
Når dere oppsøker jordmor, er det snakk om fødselsavdelingen da? Eller jordmor dere går til fast kontroll hos? Jeg går bare på kontroller hos fastlegen, så har ikke erfaring med jordmor.
Jeg går til kontroll hos jordmor på helstasjonen her i kommunen. I tillegg har jeg møtt med jordmor som skal være med på hjemmefødselen et par ganger. Går bare til fastlege om det er snakk om blodprøver eller lignende.
 
Blei plutselig fødsel her :p


Vannet begynte å gå kl 00:00, lite rier, kl 02:00 var det 3 min mellom hver rie, og mini ble født 03:45! Aktiv fødsel i 45 min og 5 min med pressrier, en som hadde dårlig tid :D

Gratulerer! Herlig når det er fart og effektive rier :happy:
Håper formen er god :)
 
Back
Topp