Rier!! :)

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Endelig! Våkna av tak i magen og blødning. Måtte inn på sjekk og ctg. Ikke sterke rier, men vonde nok (type puste og konsentrere meg) og ca 5-10min mellom. Valgte å reise hjem og krysse fingrene for at det ikke gir seg, men tar seg skikkelig opp :)
Moden og 1cm åpning.
Kan det være stor sjans for at det gir seg?? Førstegangs... 39+2 :)
 
Last edited:
Spennende!! Masse lykke til ☺️
 
Ååh så spennende :D masse lykke til! :happy:
Oppdater gjerne på hvordan det går videre (da du har tid å mulighet så klart :happy:)
Greit å få seg litt søvn :)
 
Håper det! Selvfølgelig eneste kvelden vi satt oppe til nesten 03 å så på serier, og jeg våkna av vondt i 06 tiden. Så nå er det paracet og prøve å få litt søvn :p
Haha. Jeg var oppe hele natten den gang det startet hos meg og, for snart 8 år siden.. Typisk ;p
Ooog.. Haha.. Det var i 6tiden i morges fullmånen skulle være.. Helt full. [emoji14]

Prøv å sov bittelitt, og stikk og fød, du ;)
 
Haha. Jeg var oppe hele natten den gang det startet hos meg og, for snart 8 år siden.. Typisk ;p
Ooog.. Haha.. Det var i 6tiden i morges fullmånen skulle være.. Helt full. [emoji14]

Prøv å sov bittelitt, og stikk og fød, du ;)
Haha må le :D Håper det går unna så jeg kan sove i natt kanskje :p
 
Så moro for oss å få følge deg nå i starten [emoji1348] send oss gjerne oppdateringer fram til det ikke går mer. Krysser fingrene for at baby kommer i dag og at du får sove i natt [emoji480][emoji42]
 
Har vært der pga blødning. Moden og 1 cm. Hun sa det var umulig å si hvor lang tid det ville ta... Hatt regelmessige rier siden i 9-10 tiden :)

Ooooh, når skal du inn a?
Jeg fikk beskjed om å komme når riene var slik som dine er seh [emoji3]
Lykke til!! [emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji7][emoji7][emoji7]
 
Back
Topp