Rier

PurpleLady

Forelsket i forumet
Hvordan kjennes rier i ryggen ut? Som ryggsmerte?

Jeg har født 2 ganger før, men da har mine rier oppfattes som sterke mensensmerter fremme i magen.

Men i dag kjente jeg at jeg hadde vondt i ryggen, helt nede i korsryggen og da jeg lente meg frem gjorde det ekstra vondt, mens når jeg reiste meg gikk det over. Kan dette være rier/murringer?
 
Mine fødsler har starter med både magesmerter fremme og ene gangen med rier i korsryggen, jeg oppfattet de som litt stikking med nåler eller litt støt aktige. Jeg kjenner masse murringer i korsryggen nå, å begynner å bli usikker på om det er i ferd med å gå over i rier. Men man merker forskjell når riene starter..
 
Mine fødsler har starter med både magesmerter fremme og ene gangen med rier i korsryggen, jeg oppfattet de som litt stikking med nåler eller litt støt aktige. Jeg kjenner masse murringer i korsryggen nå, å begynner å bli usikker på om det er i ferd med å gå over i rier. Men man merker forskjell når riene starter..
Tusen takk for svar :)

Hm.. jeg kjenner meg igjen i det med støt i korsryggen. Så kanskje det var en murring eller maserier eller noe. Men det var bare den ene gangen og har ikke kjent noe etterpå, så tror ikke det er noe på ferde, men kroppen jobber :)
 
Alle mine rier startet i korsryggen, og bare det. Unntatt tredjemann, med han hadde jeg vondt i hue og ræva... men riene o ryggen kjennes ut som sterke ryggplager, som ikke går over...
 
Back
Topp