Rier?

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
Lurer på hvordan rier føles ut? Er det som intense menssmerter /luftsmerter? Da tenker jeg på de første , ikke de like før fødsel.

Mine begynte som sterke (ikke intense) menssmerter som kom og gikk

Mine begynner som mensensmerter i rygg og mage samtidig som magen strammer seg. De bygger seg opp til en topp for så å dale igjen og bli borte.

Husker det som sterke mensensmerter fra forrige gang. Men jeg har hatt enormt sterke mensensmerter og andre voldsomme vondter denne gangen uten at det har blitt fødsel ut av det :/
Så nå vet jeg faktisk ikke lenger hva jeg skal kjenne etter lenger..
Når vondten begynner og bli regelmessig så vet man det kanskje? :)

Mine begynte som sterke menssmerter nederst i magen. Hele magen strammet seg også sykt masse, var vondt å bevege seg når jeg hadde rie. Kjente ikke noe i ryggen før langt inn i fødselen.

Hadde aldri mensfølelsen jeg. Gikk rett på brennende og sviende/etsende smerte med en gang med alle 3 :-)

Mine rier kjentes ut som kynnere. Magen strammet seg bare. Mine var ikke vonde i heletatt, bare litt ubehagelig at hele magen ble stram. Fikk først vondt på 8cm/pressrier, vet ikke helt hvordan vondt, men ble varm og uvel. Har aldri hatt menssmerter, så jeg kan ikke sammenligne.

Mine startet og som sterke menssmerter som kom i tak samtidig som magen ble knallhard. Akkurat likt som ved kynnere, bare med smerter. :)

Jeg har ikke hatt noe særlig kynnere og maserier før. Ikke menssmerter heller.
Når jeg har fått rier har de blitt regelmessige med en gang, så veldig intense og effektive rier, som har strammet rundt både nedre del av mage og korsrygg. Jeg merker det mest i korsryggen. Det er der jeg får mest smerter.

Kjente bare riene foran nederst på magen. Starter som menssmerten som etterhvert ble mer vonde. Varte ca ett minutt av gangen! Pausene mellom blir kortere og kortere! Og smerten ble mer og mer intens! Det skal nok mye til for at du ikke vet om du har rier eller ikke! Selv om jeg hører noen som ikke har så vondt- så er smerte individuelt!;)

Jeg har siden søndag hatt sterke mensensmerter som kommer og går. Ikke alltid jeg har hatt kynnere samtidig. Når jeg skulle spise middag i dag ble mensensmerter fryktelig vonde og jeg måtte stå å spise. De kommer ikke regelmessig, men har vart nå konstant i ca en time hvor de topper seg av og til. Er førstegangs så har ingenting å sammenligne disse smertene med :-) Noen som vet hva dette er?

Jeg har siden søndag hatt sterke mensensmerter som kommer og går. Ikke alltid jeg har hatt kynnere samtidig. Når jeg skulle spise middag i dag ble mensensmerter fryktelig vonde og jeg måtte stå å spise. De kommer ikke regelmessig, men har vart nå konstant i ca en time hvor de topper seg av og til. Er førstegangs så har ingenting å sammenligne disse smertene med :-) Noen som vet hva dette er?
Dette høres ut som rier! Ring føden!

høres ut som du burde vært inne for en skjekk :)
ring jm/føden å hør

Back
Topp