Rier?

Lilleto

Flørter med forumet
Litt nervøs..hatt noen sikkelige rier idag..ikke mange eller regelmessige da helldigvis.. har hatt mye kynnere lenge, og sykmeldt pga det. Men dette var helt tydelig rier. Er jo bare 35 uker idag. Håååper ikke noe starter nå. Har uvi jeg er under behanlig for, og er i generelt dårlig form med høy puls og litt høyt blodtrykk..blæ..lillevenn må ikke komme helt enda. Noen som har hatt det likt? Er mitt andre barn.

Litt nervøs..hatt noen sikkelige rier idag..ikke mange eller regelmessige da helldigvis.. har hatt mye kynnere lenge, og sykmeldt pga det. Men dette var helt tydelig rier. Er jo bare 35 uker idag. Håååper ikke noe starter nå. Har uvi jeg er under behanlig for, og er i generelt dårlig form med høy puls og litt høyt blodtrykk..blæ..lillevenn må ikke komme helt enda. Noen som har hatt det likt? Er mitt andre barn.
En bekjent fødte i uke 36 pga uvi.
Klarte ikke å stoppe riene da.
Det er jo dessverre sånn at uvi av og til starter fødsel. Godt at riene ikke er mange ennå, og at de holder seg vekk.

Håper formen din blir bedre, og at babyen holder seg i magen litt lenger. :-)

Får jo penicillin, så håper det bare er en øvelse;)..hatt tre til nå siste timen..hadde endel masrier sist fra ca uke 36/37..men ikke så sterke som nå.

Får jo penicillin, så håper det bare er en øvelse;)..hatt tre til nå siste timen..hadde endel masrier sist fra ca uke 36/37..men ikke så sterke som nå.
Håper det roer seg da, og ikke tar seg opp!
Har aldri hatt maserier selv, så liten erfaring.

Oj, hva sier jordmor eller føden? Håper ikke babyen kommer helt enda, er jo enda noen uker igjen.

Snakket med de og måtte vel bare se ann formen eller kontakte lege først om det ikke tok seg opp mer. Satser på at det har roet seg nå, ellers ringer jeg igjen og ber om sjekk. Urinprøve var fin i dag, så da skal jo penicillinen funke tenker jeg.

Back
Topp