Rier

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
ImageUploadedByBV Forum1426553460.861140.jpg

Har hatt to til, så tilsammen 9 stk på en time.
Har 2,5-3 timer til sykehuset.
Når bør jeg snakke med de?

Lykke til :)

Håper du har kommet deg på plass ;) Masse lykke til!

Håper du er godt i gang med fødsel nå! Lykke til :D

Så spennende!! Masse lykke til ;)

Virker som det er modningsrier, men det er fort at di går over i føderier, så ville hatt ein kontakt med dei, sagt at du er begynnt med modning og at tar det seg veldig opp, så reiser dere innover :) Og ikkje kan føden forvente at dere ringer igjen, om du plutselig setter i gang. Er det første barnet forresten? Da har noko og seie om du har født før då :)

Virker som det er modningsrier, men det er fort at di går over i føderier, så ville hatt ein kontakt med dei, sagt at du er begynnt med modning og at tar det seg veldig opp, så reiser dere innover :) Og ikkje kan føden forvente at dere ringer igjen, om du plutselig setter i gang. Er det første barnet forresten? Da har noko og seie om du har født før då :)
Er første barnet jeg venter. Nå er det helt rolig, så har fått sovet noen timer. Håper bare det tar seg opp igjen så snart som mulig. Vil ha jenta mi i armene :)

Jeg ville ringt siden det vi trudde var modningsrier var ordentlige rier. Fra vonde rier til hu ble født tok det en time. Glad jeg var på sykehuset hvis ikke hadde vi ikke rekt det.

Håper det snart kommer igang igjen, lykke til :) Ville nok ikke venta veldig lenge med å ringe ettersom veien er så lang

Back
Topp