Rier??!!...

j02j06g09g13

Elsker forumet
Da tror jeg kanskje at det er min tur, hatt vondter i et par timer nå, ca 4min mellom og varer 1min+. Blør litt og veldig nedpress. Ganske sikker på at dette er rier da jeg har vært plaga med vonde kynner lenge, men bare håper at disse blir vondere og vondere nå. Hadde vært så typisk om de hadde stoppa opp. :/

Flere som går hjemme å murrer i dag? :)

Håper det er fødsel på gang hos deg! Her murrer det nok, har gjort det en stund. Men jeg begynner å tro at denne graviditeten har blitt kronisk....

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Murring her også, men ikke noe vondt. Er nok ikke min dag i dag, men hos deg høres det jo ut som om det er "real deal". Lykke til! :D

Høres ut som noe på gang:-)
Spennende:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Takk, selvfølgelig dabba av igjen nå da, skulle ikke begynt å tenke tanken på at nå... Men får gå litt rundt og satse på at det tar seg skikkelig opp igjen. :p

Trudde nesten det var igang tidligere idag. Vonde kynnere med mensmurringer. Men.. har vaska som en gal i håp om at det skulle være noe, og det var visst noe og - luft. Igjen. Forbanna lufta lurer meg hver dag nå! (Jeg har gruusomt vonde luftsmerter)

Håper det tar seg opp for din del! :)

Så kjedelig at det dabbet av :/ håper det tar seg fort opp igjen! Her har det murret godt den siste uken, men de siste dagene har det noen ganger vært så vondt at jeg har trodd det har vært starten på noe, men så kommer det noen som ikke er vonde igjen.. Ikke noe system, kommer og går og noe er vondt imens noe bare er ubehagelig.. Vil at det ska skje noe nåååå! Lei.no...

Trudde nesten det var igang tidligere idag. Vonde kynnere med mensmurringer. Men.. har vaska som en gal i håp om at det skulle være noe, og det var visst noe og - luft. Igjen. Forbanna lufta lurer meg hver dag nå! (Jeg har gruusomt vonde luftsmerter)

Håper det tar seg opp for din del! :)

Æsj så kjedelig da. Murrer fortsatt godt i ryggen og presser nedover. Men de skikkelige taka kommer og går som de vil nå. Burde nok vær oppe og gå en del, men det verker skikkelig i føttene. :/

Æsj så kjedelig da. Murrer fortsatt godt i ryggen og presser nedover. Men de skikkelige taka kommer og går som de vil nå. Burde nok vær oppe og gå en del, men det verker skikkelig i føttene. :/

Huff så dumt! Du får sitte i sofaen og vrikke på rumpa. Hehe. Sett deg på vaskemaskinen kanskje? ;)

Hehe, har tørketrommelen oppå, så liiiitt høyt. :p Tatt en laang dusj nå, og har skikkelig vondt igjen. så får se om vi kan få det til å fortsette nå. :D

Haha, ja da blir det kanskje litt dumt! :p
Håååper det holder seg vondt nå! :D

Når jeg leser om alle dere som går å venter på å kjenne rier så merker jeg at jeg er glad for at min fødsel startet med vannavgang...

Lykke til <3

-- tasting fra mobil --

Når jeg leser om alle dere som går å venter på å kjenne rier så merker jeg at jeg er glad for at min fødsel startet med vannavgang...

Lykke til <3

-- tasting fra mobil --

Ja, jeg håper liksom på vannavgang, for da er det liksom mer "sikkert".. Men har på følelsen at det ikke kommer til å skje hos meg. Min mor har hatt 4 fødsler, og vannet har aldri gått hos henne (det trenger jo ikke å bli likt, men i noen tilfeller gjør det jo det).. Er liksom så slitsomt å ikke vite :O bare gå å vente på noe en ikke aner hvordan er...

Nok en dag og lillebror er fortsatt i magen. :/ Var en tur på føden i går, da stoppa jo sef riene helt opp. Jordmor ville ta vannet om det var klart for det, men med min uflaks hadde jeg 3cm åpning men var akkurat litt for stram til at det kunne gå. :(
Så får bare vente og håpe i helga..

Back
Topp