Rier..

Isilra

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Nå begynner jeg å bli litt lei..
Begynte med rier i går kveld, som fortsatte til rundt 4tiden i natt. Så forsvant de.. Hadde pittelitt tidlig i dag, men bare en og annen nå og da. Så kom de tilbake igjen i 14-tiden og varte et par timer og nå er det dødt igjen.
Denne ungen lurer meg så fælt!

1. barnet:
 Slimproppen gikk på morgenen. Vannet gikk på kvelden. Riene startet ca 30 min etterpå. Regelmessige rier som ble sterkere og sterkere fram til baby var født neste morgen, 2 dager før termin.

2. barnet:
Riene startet rundt 18-tiden på kvelden. Uregelmessige og svake. Rundt 23-tiden reiste vi inn til sykehuset, men de var fortsatt uregelmessige.. Ble aldri regelmessig før babyen kom neste morgen., 3 dager etter termin.

Så nå venter jeg på nr 3.. og ser ut som at dette også blir en helt annen fødsel enn de 2 forige.

Noen som har hatt tilsvarende og kan fortelle meg hva jeg kan forvente meg? Håper noe skjer i løpet av natta, for jeg er lei av å bli luuurt :P Hatt masse kynnere fra rundt uke 24, og ganske mye småsmerter som jeg har trodd skal føre til rier, dengang ei ;) Trodde virkelig hun her skulle komme før tiden, men nå er jeg på dag 2 over termin.

Jeg begynte med regelmessige "maserier" på tirsdag morgen, de gikk over til regelmessige synnsyke rier på kvelden onsdag, torsdag morgen var hun ute. 7 dager over termin.

Hadde hatt "maserier" hele torsdagen før også..

Så spennende! :) Sitter med sterkere rier nå i det minste, selv om det er lang tid i mellom de. Blir spennende å se om hun kommer i morgen! :)

Back
Topp