rier???

• Trådstarter Trådstarter blikket
  • Opprettet Opprettet
B

blikket

Guest
i går kveld fikk jeg noen skikkelige tak i magen, som kom med ca 11 min mellomrom...
var veldig onde, og ga seg ikke, koste meg litt med typen og de ble bare enda verre og måtte puste meg gjennom de.
minnet om de samme etterriene jeg har hatt etter de andre to, men jeg har hatt veldig smertefulle etterrier, syns de var verre enn fødselen rett før, trodde jeg skulle føde på nytt... strammet seg og gjorde vondt i mage korsrygg og strålte ned i lårene ...'
holdt i hele natt , men tenkte jeg skulle vente jeg var sikker på om det var rier eller ikke med å ringe føden, til slutt klatret de på hverandre en etter en og var konstant vondt, men husket sist at når jeg hadde rier klarte jeg ikke stå en gang, så entet liksom til det var sååå vondt... de ga seg på mårraen, så jeg kunne kjøre ungene i barnehagen, og ikke kjent noe etter det, bortsett fra mensensmerter/eggeløsningssmerter og blodig slim på mårraen, sikkert etter natten :S

noen som har oppled dette??? hva det kan være, falske rier eller masserier?  er 1 dag på overtid og vil ikke gå sånn her lenge...

Det høres jo ut som rier da, kan likne veldig på det jeg hadde med førstemann, våknet en morgen med vonde tak, skulle egentlig til jordmor, men ringte henne og hun ba meg ta meg et bad for å se om det ga seg, tok et bad, det lindret smerten, men det ble ikke borte, utover dagen dro jeg på øden, kun 1 cm åpning så noe var på gang, men fikk beskjed om å gå hjem og prøve å sove, sov en stund, og når jeg våknet var de borte,  så kom de igjen utover ettermiddagen kvelden,  holdt på sånn i 3 dager, 3 dagen var fødslen skikkelig i gang...

Håper det tar seg opp så du slipper å gå sånn, for det er slitsomt...

Da er du nok godt igang, og fødselen skjer nok når som helst!! Hvil deg det du kan, så du har noe å gå på når det skjer... Kanskje ikveld, eller om 2 dager.... Men med så heftige modning/ mulig åpningsriersrier med blodig slim tror jeg du kan vente deg at det skjer veldig snart! Og hvis noe av jobben ble gjort inatt, kan det gå veldig raskt når det tar seg opp igjen!! Da hadde jeg ringt og blitt kjørt til føden ganske kjapt ;)

Masse lykke til!! :D

Lykke til 

Har det skjedd noe mer eller???

Masse lykke til! Hvil deg nå.. Hold odd oppdatert! 

nei her er det akkurat det samme enda... søvnløs natt og mer blodig slim, men nå har ikke sammentrekkningene gitt seg enda, trodde de hadde gitt seg, så kjørte ungene i barnehagen men fikk heldigvis bare ei på veien :P, så håper de tar seg opp og kommer skikkelig igang, for søvnløs natt og unger som absolutt skulle opp halv 5, var ikke helt i mitt humør i dag:P

Huff da, du får prøve å legge deg litt og slappe av, fødslen  er nok rett rundt hjørnet nå

da er prinsessa født:) 
3 april :)
kom i rakettfart når det satte igang, 1 time:O

oi, så morro da, Gratulerer så masse

Gratulerer masse med den lille :-D

Back
Topp