Rier?!

Gaupa1

Flørter med forumet
Våknet tidlig i dag av "menssmerter" bare litt sterkere... Kjenner denne følelsen igjen fra forrige gang...[:D] Vont, men nå vet jeg at det begynner å bli klart snart! De er ikke regelmessige foreløbig, og ikke altfor vonde så det er nok ei go stund igjen enda.

Ah - godt å være i gang tenker jeg, selv om det kan ta tid[:)] Lykke til!

Takk takk, fant meg en rieteller, så nå får jeg se hvor lenge de varer[:)]
http://www.helstad.biz/Teller.html

åh så spennande da..
Lykke til[:D]

Oi så spennende da, spennede å se utover dagen[;)]
Her dte ingen tegn til fødsel hvertfall, men det var det forsåvidt ikke sist heller før vannet brått gikk...

lykke til[:)]
håper det ikke drøyer for lenge nå da[;)]

10 Rier i løpet av en time, så det går ikke så fort foreløbig[&:] Hadde glemt litt hvor vont det egentlig er...og værre skal det bli...

Kjempe spennende ;D Du får ha masse lykke til :)

( Kjenner jeg er litt misunnelig på deg som er i gang nå ;p )

Masse lykke til!! så spennende[:D]

Lykke til!
Håper det ikke tar alt for lang tid...

Tar alt for lang tid...Har rier gjennomsnittelig hvert 10ende minutt, men de varer under 1 min, så tror ikke det blir noe fødsel i dag om det ikke tar seg kraftig opp. prøver å holde meg i aktivitet da, har vasket klær og nå skal jeg begynne på middagen, så får vi se hva kvelden bringer[;)]

Slenger meg på denne! Hvordan går det?[:)]

ORIGINAL: Gaupa1

Tar alt for lang tid...Har rier gjennomsnittelig hvert 10ende minutt, men de varer under 1 min, så tror ikke det blir noe fødsel i dag om det ikke tar seg kraftig opp. prøver å holde meg i aktivitet da, har vasket klær og nå skal jeg begynne på middagen, så får vi se hva kvelden bringer[;)]

Åh..slik har jeg hatt det siden lørdag.... Krysser masse for at det tar seg opp litt kjappere hos deg !! Sender deg masse til lykke tanker [:D][:D] Spennende..

ORIGINAL: Gaupa1

Det er hvertfall en begynnelse [:)]
Blir spennende å se om det tar seg opp da [:D]

Back
Topp