Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei Er det noen som har hatt begge deler? Jeg lurer på hva som er verst? :-/
Ligamentsmertene mine føles som kraftige mensenkramper, fra underlivet og ned i ene lysken/låret, klarer ikke stå på beina, må ligge i fosterstilling til det går over. (15-20 min)
I dag har eg hatt det 3 ganger. Uke 29. :-/
Så slitsomt for kan ikke stå over tid å lage meg mat feks..
Hatt begge, men ikke fullt så lange som du har. Jeg syns rier er vondest. Men der får man pause mellom hver, tid til å hente seg inn igjen. Og så kan man få epidural. Det får man ikke med ligamentsmerter hvis der er en trøst så husker jeg ikke selve smerten på noe av det noe mer. Fødte for 4 mnd siden
Ligamentsmerter husker jeg tydelig, riesmertene ikke så mye..
Men det er helt annerledes. Riene mine begynte som små murringer under navlen, får de tok skikkelig tak i hele magen og ryggen. Og ingen stilling var god mens det varte.
Ligamentsmertene var med som å få skarpe knivstikk i magen, varte mellom 2 og 10 sek.
Dersom det er smerter som varer lenge kan det jo være faslke rier, eller rier. jeg hadde ringt jordmor eller føden og spurt