Rier??? Trenger innspill!

Labben

Elsker forumet
Har nå lagt i to timer med regelmessige sammentrekninger. De kommer med 15-20 minutters mellomrom og varer bare i 10-15 sekunder, så jeg er litt usikker på hva det egentlig er... om det er kynnere eller rier? De kjennes annerledes ut enn kynnere, kommer som bølger og strammer til med en liten smerte før de avtar igjen. Med andre ord, ikke særlig smertefulle ennå og varer ikke spesielt lenge, men de er jo regelmessige. Hva tror dere? Vi lurer på om sambo skal gå på jobb i dag eller ikke, han skal ha lønnsforhandlinger og alt. Har ca 25 min kjøretid fra jobben og hjem.

høres ut som rier men i start fasen muligens. jordmødrene sier man kan ringe føden når det er 6 min og ca 30 sek varighet[:D]  men tror nok dette er i gang labben[8D] johhooo

Jeg er så spent at jeg ikke klarte å sove mer, har bare sovet 4 1/5 time i natt... Men hva tror du om at sambo drar på jobb? Det kan jo ta tid og han har en viktig arbeidsdag... men...

vist det er lett og få tak i han og det ikke er så langt for han og kjøre hjem hadde jeg ville latt han dra..  vist du føler deg trygg alene hjemme liksom.

Han kan være hjemme på 25 min. Tror jeg lar han gå på jobb, ja. Takk for innspill og lykke til! Reise til føden snart, eller?

ja tror det!! for dette begynner og bli j...... ondt[&:]

lykke til du også[:D]  tvitvi. klems

Tvi-tvi [:D]

Var nok falsk alarm dette... skuffet... sammentrekningene ble aldri kraftigere og avtok etter 5 timer, bare mensmurringer igjen nå. Håper det er et tegn på at ting så smått begynner å skje i alle fall.

Back
Topp