Rier sterke som fy :0

Da er man på føden skal være her over natta :) hadde enda 3cm men ho strippa meg til 4cm og jeg var moden så nu e det bare å krysse på at riene tar seg opp :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Lykke til begge to!! Så spennende!! :smiley-bounce012

Da er man på føden skal være her over natta :) hadde enda 3cm men ho strippa meg til 4cm og jeg var moden så nu e det bare å krysse på at riene tar seg opp :p

Lykke te! Da føde du nok før mæ, fortsatt ikke åpning her :/ heiaheiaheia!!! :D

Huff riene tok seg opp men ikke åpningen fikk sovetablett å noe å roe ned riene å smertestillende litt over 12. Nu våknet jeg opp av en rie men godt å sove litt men nå ligger jeg kvalm her huff å kanskje kroppen e enda litt sliten siden den skjelver eller om jeg er sulten :p er så heldig at samboer fikk sove her med meg på tomansrommet føler meg tryggest med han :)

Lykke te! Da føde du nok før mæ, fortsatt ikke åpning her :/ heiaheiaheia!!! :D
Har hatt lenge 4cm me sterke rier men uten å bli mer åpen argh så skuffa over det men trur kroppen va helt utslitt siden jeg ikke hadde fått sovet natt til den 10 men nu etter 5timer søvn føler jeg meg bedre ;)
Hvordan går det med deg?:)

Lykke til:-) spennende assa! Syntes alle har født eller føder nå jeg:) jeg vil å:-P

Takk :)
Hihi det tenkte jeg å to dager før det startet her så kan jo bli at du er neste person :)

Har hatt lenge 4cm me sterke rier men uten å bli mer åpen argh så skuffa over det men trur kroppen va helt utslitt siden jeg ikke hadde fått sovet natt til den 10 men nu etter 5timer søvn føler jeg meg bedre ;)

Null søvn her og vonde rier! Sliten nå! 23 timer med rier begynner å merkes.... Håper det er blitt åpning frs de sjekket i går kveld!

Høres slitsomt ut. Stoppet på 4 cm hos meg sist. Men siden du har 4 cm, skal de ikke da ta vannet? Da blir det jo gjerne fortgang på ting.

Høres slitsomt ut. Stoppet på 4 cm hos meg sist. Men siden du har 4 cm, skal de ikke da ta vannet? Da blir det jo gjerne fortgang på ting.

Trur nok det men dem ville ha meg uthvilt nok til å klare det siden jeg var så trøtt å sliten :) å nå er jeg super klar for å møte jenta våres :D

Null søvn her og vonde rier! Sliten nå! 23 timer med rier begynner å merkes.... Håper det er blitt åpning frs de sjekket i går kveld!

Huff hørtes ikke noe artig forstår godt hvordan du har hatt det :/ krysser fingrene for deg at det er blitt mer åpning på deg :) håper å at min kropp har fått mere åpning å ;)

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp