Frøkna
Flørter med forumet
Hodet hadde festet seg også nå sa hun i går![]()
Nå er jeg spent: har det skjedd noe de siste dagene? Eller drøyer din baby også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hodet hadde festet seg også nå sa hun i går![]()
DrøyerNå er jeg spent: har det skjedd noe de siste dagene? Eller drøyer din baby også?
igangsettelses akupunkturen jeg hadde i går kl 1400 har gitt meg sterkere menssmerter som kommer å går da
men tror ikke det er rier
æsj ass..... så lei nå....
Drøyerigangsettelses akupunkturen jeg hadde i går kl 1400 har gitt meg sterkere menssmerter som kommer å går da
men tror ikke det er rier
æsj ass..... så lei nå....
Deg da ??![]()
Jeg vil anbefale deg akupunktur !!! Jeg merker de er sterkere etter jeg fikk det i gårNope ingen verdens ting.
Var på siste UL igår og legen er bombesikker på at jeg minst går til termin om 2.5 uke og kanskje overtid (jeg vil ha ut ungen snarest!) baby ble målt til å være 3.6kg så da syntes jeg den kan komme ut. Skal til JM på tirsdag og tenker hun da skal få sjekke om det er noe modning på gang.
Jeg dro forresten til «vippedama» mi igår etter UL . Hun anbefalte meg fotmassasje og især trykke på punkter man IKKE skal trykke på som gravid.. så dit skal jeg tilbake for litt massasje til uken om ingenting skjer i helgen uansett resultat så blir det gull for føttene mine
Håper disse mensensmertene dine utvikler seg til jevne rie og ikke bare stopper opp som mase-rier/ kynnere.