Rier skal gjøre vondt, ikke sant?

Så spennende[:D][:D]
Kansje det skjer noe snart (eller har skjedd....)
Rier trenger asolutt ikke være vonde - og de MÅ ikke være regelmessige for å være ordenlige rier[;)][:D]

Masse lykke til[:D]

Jeg er her enda! Lite action annet enn de vanlige kraftige kynnerne/riene eller hva det er.. Det jobbes ihvertfall![:)]

Jeg skal PRØVE å være positiv selv om jeg nå er OVER termin!!![:-] Så idag blir det en treningsøkt! Og mannen får bare være med på Riksens sex-oppskrift enten han vil eller ikke..[8D]

ORIGINAL: SuperBerta

Jeg er her enda! Lite action annet enn de vanlige kraftige kynnerne/riene eller hva det er.. Det jobbes ihvertfall![:)]

Jeg skal PRØVE å være positiv selv om jeg nå er OVER termin!!![:-] Så idag blir det en treningsøkt! Og mannen får bare være med på Riksens sex-oppskrift enten han vil eller ikke..[8D]

Den funket her ihvertfall! Startet to timer etter!![;)] Masse lykke til!!

ORIGINAL: Chaba

ORIGINAL: SuperBerta

Den funket her ihvertfall! Startet to timer etter!![;)] Masse lykke til!!

Da satser vi på det![:D]

Det funket her også pluss etter på så tråket jeg rundt på strømmen storsenter.
Da kom christian dagen etter på.[;)]

Jeg får ikke overbevist han om at det kan være lurt, så da har jeg drukket mer kanel isteden..[&:]

Back
Topp