Rier skal gjøre vondt, ikke sant?

SuperBerta

Glad i forumet
Jeg har regelmessige maserier, for det er vel det det er når det ikke gjør vondt? [8|] De er kraftigere enn kynnere, men ikke vondt noe sted..

Jeg blir bare litt stressa, for jordmor sa at vi ikke skulle vente så lenge med å dra til sykehuset når riene starter, fordi jeg er så moden at det kan gå en del fortere enn sist.. Men riene sist var jo VONDE!

Ja, ja, satser på at det kanskje blir noen vonde rier i løpet av natta da..[:D] 

Maserier er også vonde. De kalles bare maserier fordi det er veer som er for korte eller svake til å gi noen framdrift i fødselen.
Det som ikke er vondt er kynnere. Men det kan jo være at det går over til å bli vondt da....

Weeeeeeee, så spennende hvis det skijer noe!!!

Krysser fingrene for det jeg!!

ORIGINAL: monicabebe

Maserier er også vonde. De kalles bare maserier fordi det er veer som er for korte eller svake til å gi noen framdrift i fødselen.
Det som ikke er vondt er kynnere. Men det kan jo være at det går over til å bli vondt da....

Aha! Ja, ja, de er ihvertfall kraftigere enn de pleier, så det er jo lov til å håpe på at det kan bli noe mer da![:D]

ORIGINAL: SuperBerta

ORIGINAL: monicabebe

Aha! Ja, ja, de er ihvertfall kraftigere enn de pleier, så det er jo lov til å håpe på at det kan bli noe mer da![:D]

Ja, hvis det er regelmessige tak så er det jo topp!! De skal jo bli vondere eterhvert som det blir åpning, så da finner du sikkert ut om det skjer noe eller ikke. Masse lykke til hvis noe skjer da!!!

oi oi oi  så spennende!!!!![:D]

spennende[:D]! Begynte litt sånn småvondt og uregelmessig på meg og, men det ble vondere etterhvert og da forsto jeg at jeg var i gang.[;)] Lykke til!!

ORIGINAL: Actrine

oi oi oi  så spennende!!!!![:D]

Jeg trodde jo at jeg hadde kynnere jeg - på tross av at de var regelmessige.. nettopp fordi de ikke gjorde vondt. Undersøkelse på føden viste at jeg var i fødsel... og jeg hadde gått med rier i over et halvt døgn

Wohooo! Sender deg masse masse fødestøv Berta! Jeg hadde rier uten å kjenne noenting over hodet, så jeg hadde nå ikke venta aaaltfor lenge.. [:D]

Edit: merka jeg måtte edit'e litt her.. Jeg MERKA jo noe.. Haha.. Men de var ikke vonde.. [8D]

Det har ikke skjedd noe mer ihvertfall! En del kraftige tak i løpet av natta, men ikke noe regelmessig.. Men det jobbes nå ihvertfall! Og jeg har jo allerede 2-3 cm åpning..[:)]

Termin er idag, så jeg krysser fingrene.. jeg er ikke forberedt på å gå over termin kjenner jeg..[8|] Kanskje jeg må ty til det kvalmende kanel-trikset som funket sist?[:-][:D]

Så spennende - det er nok ikke lenge igjen nå. Masse fødestøv sendes over til deg[:D] ******************************************** Lykke til med fødselen!

Dette er dagen, det føler jeg på meg. Håper det snart tar seg opp!!

Tusen takk for lykkeønskninger og fødestøv![:)]

Nå har jeg "følt" at det er dagen i to uker.. så jeg begynner å miste trua.. Men jeg vil så gjerne føde idag![:D] Mamma vil gjerne at jeg venter til imorgen, for det var mormors bursdag.. Det er helt greit å bikke midnatt altså!

Jeg har drukket kanel med litt te i, og prøvd Microlax, ingen umiddelbar virkning, annet enn det som var forventet..[8D]  men det kan jo begynne utover kvelden/natta! Krysser fingrene![:)]

Nå har jeg "følt" at det er dagen i to uker.. så jeg begynner å miste trua.. Men jeg vil så gjerne føde idag![:D] Mamma vil gjerne at jeg venter til imorgen, for det var mormors bursdag.. Det er helt greit å bikke midnatt altså!

Jeg har drukket kanel med litt te i, og prøvd Microlax, ingen umiddelbar virkning, annet enn det som var forventet..[8D]  men det kan jo begynne utover kvelden/natta! Krysser fingrene![:)]

De må jo gjøre susen[:D]

ORIGINAL: Elimor

De må jo gjøre susen[:D]

Jeg drakk jo et halvt glass vann med 2 ss kanel oppi 30 min før riene startet med Bertine.. [8D]  Men det kan nok ha vært tilfeldig om det funket eller ikke.. for det har ikke funket idag ihvertfall..[8|][:D]

Hvem er sladrevenn da SuperBerta?

Riene mine var som menssmerter i starten, ikke spesielt vonde (med Fillip)
Men Nora var de [:@][X(][:o]!!!

oi oi så spennede[:)] kansje du er på vei til Ahus nå???

Jeg sitter i sofaen jeg vet dere![:)]

Trillemor sladrer, og har hun ikke mulighet, så får hun bare sende mld videre..[:D]

Ojoj, dette er jo spennende!!!!
Knip igjen til over midnatt du for morgendagen er jo en veldig fin dag[8D][:D][:D][:D]

Back
Topp