Rier i natt?

Kassiopeia68

Venter på baby januar 2014
Januarhula 2014
Hadde en skummel opplevelse i natt. Våknet av intens smerte i rygg og nederst i magen - akkurat slik ekte rier kjennes ut. Det kom 2-3 stykker, så gikk det over. Jeg bare ventet at nå begynner jeg å blø, men det har heldigvis ikke skjedd.
Ringte Ahus og snakket med jordmor som sa at hvis det virkelig var rier, så var det ikke normalt, men hvis det ikke kom igjen så kunne jeg ta det med ro. Og burde ta det med ro.
Men så skummelt! Kommer meg ikke helt unna tanken på at det faktisk kan gå galt selv om man straks er 5 mnd på vei. Kynnere er jo ikke vonde, livmoren blir bare stram og noen ganger litt "ekkel". Har noen av dere hørt om noe som dette, eller en forklaring på hva annet det kunne ha vært? Det var ikke luft eller fordøyelsen, iallefall!
Litt bekymret her nå, måtte bare dele med noen.

Ojda, det må ha vært skremmende ja. Håper du ikke har kjent noe mer etter i natt? Vi er vel aldri sikret fra at noe galt kan skje, men heldigvis så er sjansen utrolig liten alikevel:-) Så vi håper det var bebis som hoppet på ei nerve eller noe annet inne mageregionen som kom i klem. Og lav terskel for å ringe jordmor igjen:-)

Selvom det ikke er så veldig vanlig, så kan kynnere være virkelig vonde. Og menslignende smerter kan komme innimellom også, uten at det betyr at noe er galt. Skjønner uansett at det er ekkelt å oppleve! Håper du slipper å gjøre det flere ganger:)

Back
Topp