Rielignende tak....

Håper du slipper det ja :) men er det ikke mulig for deg å sette på arabin pessar f.eks. bare for å være på den sikre siden ? :)
Det er visst ikke så vanlig lengre, og legen jeg snakket med sist sa det ikke var så mye hjelp i det.. Det er ikke aktuelt enda i alle fall :) Enn så lenge tar jeg det rolig på sofaen, blir spennende å se på tirsdag om det er noen endring ;)

Godt du tar det med ro :)

Så bra de følger deg opp.
Men kansje de passer ekstra på så lenge det er 2...?

Jeg er enda irritert over hun jordmoren, og svaret hennes...
Jeg ble virkelig mer bekymret...

Men nå i ettertid, har det ikke kommet mer. Og jeg blir mer og mer sikker på at det nok var luftsmerter/mageknip etter litt for mye hvete.

Jeg har ikke for vane å ha det, og tenkte med en gang rier. Det var så å si likt.
Men de sier jo at luftsmerter er veldig vondt....

Så jeg er rolig igjen nå. Ser ut som det gikk bra:)

Men Off.... Alt man skal bekymre seg for...:banghead:

Blir ikke bedre med alderen, og etter flere barn:eek:

Jeg kan skrive under på at mageknip kan kjennes ut som rier, tror det er kombinasjonen av smerter pluss at det ofte utløser kynnere.
Med førstemann ble jeg innlagt et døgn da jeg sannsynligvis bare hadde et magevirus, men det utløste sterke kynnere også målte de livmorhalsen til å være ganske kort. Sett i ettertid tror de at det var en feilmåling, siden det så normalt ut dagen etter. Men da var jeg vel i uke 30-32 et sted, så det føltes ikke så utrygt som det ville gjort nå.

Back
Topp