rielignende kynnere?

amaryl

Forelsket i forumet
hei
har hatt rielignende kynnere nå hver kveld. har liggi i senga å tatt tida enkelte ganger fordi de bygger seg opp i magen så rygg å så dabber de av... da har de virket veldig regelmessig. men når jeg tar tida så er det jo litt uregelmessig likevel...
tar som regel noen timer å så gir de seg. men de er vonde lissom, akkurat som begynnelsen med rier...

noen som har det samme??

jeg ber deg enkelt....ring føden!!!

Kynnere SKAL IKKE gjøre vondt!! Lykke til og oppdater!

ORIGINAL: TITTIN72

jeg ber deg enkelt....ring føden!!!

Kynnere SKAL IKKE gjøre vondt!! Lykke til og oppdater!

Sign!

har hatt de noen kvelder selv nå tidligere i uka og forrige uke, men har virket å gitt seg igjen. Bekkenet mitt har vært mer ute av lage også de dagene jeg har hatt det..
Men nå virker alt bedre..
Hos meg har de også virket regelmessige.
Har i tillegg hatt utrolig vonde stikkinger i underlivet,.  og følelsen på at det skal dele seg i to der nede.. samtidig som jeg har hatt litt nedpress. Men da her jeg foretatt knipeøvelser og det har hjulpet...
Er du veldig bekymret at det kan ha vært noe mer enn vanlige kynnere bør du ringe føden eller jordmor for full sjekk. Så ikke det skal eller har gjort noe med livmorhalsen eller noe.. ;)

føler meg merkelig nok ikke så veldig bekymra enda... har vært veldig mye plaga med kynnere tidligere i det svangerskapet her.

så så lenge de gir seg så er det jo sannsynligvis bare kynnere.

har time hos jordmor i morra, får si det til ho da... hadde vært greit med en sjekk for sikkerhets skyld kanskje?

kanskje prøve med litt knipeøvelser jeg også[:D]

ORIGINAL: amaryl

føler meg merkelig nok ikke så veldig bekymra enda... har vært veldig mye plaga med kynnere tidligere i det svangerskapet her.

så så lenge de gir seg så er det jo sannsynligvis bare kynnere.

har time hos jordmor i morra, får si det til ho da... hadde vært greit med en sjekk for sikkerhets skyld kanskje?

kanskje prøve med litt knipeøvelser jeg også[:D]

Kynnere skal i hvertfall ikke gjøre vondt.. å de skal gi seg rimelig fort...

Jeg har dager med mange vonde og lange kynnere, men det hadde jeg sist også og gikk 11 dager over termin.. Jeg klarer ikke annet enn å forsøke å konsentrere meg om pusten når det er som verst, men jeg merker også at magen vokser nå, så det er nok en reaksjon på det og at babyen blir lenger og legger seg annerledes.

Får veldig lett kynnere hvis jeg er småstressa eller har fulle tarmer også.
Jeg trøster meg med at disse vonde kynnerne sannsynligvis fører til rask fødsel. Var i hvert fall det som skjedde sist..

Jeg er derfor ikke så bekymret, men du må selv vurdere hvor alvorlig du tror det kan være for deg.

har ringt jordmor igjen å ho sa at hvis de kom sånn ca regelmessig igjen i kveld så skulle jeg ringe føden å få det sjekka... hvis ikke så skulle jeg ta det opp med jordmor i morra på kontroll å isåfall bli henvist til sjukehuset til sjekk[;)] så da er det greit... kjenner ikke stort nå hvertfall[:)]

Ja, har mye rielignende smerter. Fikk beskjed av jordmor om å være obs på om det kom blod. Virket ikke som hun syns det var noe å bry seg med så lenge det ikke blødde. Men er jo kjempevondt da. Ikke så lett å bære på en ettåring samtidig....

Jeg var hos jordmor i går og fortalte om kynnerene mine.. Så lenge de ikke er vonde så er det ikke farlig, men blir de regelmessig eller vonde så må du kontakte føden.. Hun sa det var veldig forskjell fra dame til dame og svangerskap til svangerskap..
Fikk og beskjed om å skrive opp når jeg har de, bare for å se hvor ofte og hvor lenge..[8D]

Back
Topp