Rie spm!

Fru Fryd

Gift med forumet
Er det sånn at magen må bli hard som når man har kynner under rier, eller er det noen ganger sånn at man bare kjenner en grusom smerte? Håper dere skjønner hva jeg spør etter! Har sterke menssmerter som varer i ca et min og kommer regelmessig, foreløpig med litt langt mellomrom. Magen blir ikke spesielt hard.

Da riene mine startet ble bare magen hard, ikke vondt i det hele tatt. Men de var regelmessige, det var det viktigste. Ta tiden på smertene dine, er de regelmessige ville jeg tippet at noe er på gang:-D Lykke til!!!

Jeg fikk bare veldig vondt.. Og de startet med regelmessige ca 1 minutt med 10 pause mellom ca. Gikk slik i ett par dager før fødselen startet. Lykke til :)

Riene mine med førstemann kjente jeg ikke som at magen strammet seg, bare veldig sinnsyke smerter (menssmerter).Da jeg fikk prematur rier denne gangen strammen magen veldig og  jeg hadde veldig menssmerter og vondt i korsryggen.

Hei

Riene mine var som kraftige menssmerter. Magen ble sånn passe hard, men ikke stein hard nei. Men jeg tror dette kan variere fra person til person.
Men for meg så høres det ut som du er i gang ja... ring føden hvis du er i tvil. Bedre en gang for mye en en gang for lite.

Lykke til :)

Magen blei ikke hard, men helt skeiv. hehe. Sto ut på siden!
Smertene mine var som mageknip. Trodde ikke jeg var i fødsel og holdt på å komme for sent til sykehuset.
Men høres ut som noe er i gang ja :D Lykke til!!

Back
Topp