Ridder ost?

Chacha24

Gift med forumet
Oktoberlykke2020❤
Er det greit å spise?? Jeg er på jobb nå og har servert han jeg er personlig assistent for; ritz kjeks med ridder ost og jeg har så syyykt lyst på det nå jeg også!:o damn you cravings!! Kan jeg kjøpe det med god samvittighet etterpå eller må jeg leve med lysta?:p

Er det greit å spise?? Jeg er på jobb nå og har servert han jeg er personlig assistent for; ritz kjeks med ridder ost og jeg har så syyykt lyst på det nå jeg også!:eek: damn you cravings!! Kan jeg kjøpe det med god samvittighet etterpå eller må jeg leve med lysta?:p
Mener ridderost er trygt og at jeg har googlet det før. Åt en hel haaaug av det de første ukene :P

Så bra! Da skal jeg rett på nærmeste butikk som er åpen etter 10 for å kjøpe det etter jobb for å si det sånn!:p

Synd det ikke er like greit med Brie. Jeg har så lyst på Brie at jeg kunne drept... :(

Tell me about it! Jeg elsker brie og kommer til å ha det med på barsel! :p
Jeg skal FRÅTSE i brie.. Om jeg ikke har gått opp alt for mange kg FØR ungen er født - så skal jeg love deg at det blir en HAUG av brie-kg ETTER den er født. Åherreguuud. Kommer til å være tomt for brie i den lille bygdas to dagligvarebutikker frem til st. hans.. :p

Er ridderost lov??? JAAAA :) Har så lyst på ost med litt mer smak i :) Tror ikke brie er greit selvom melken er pasteurisert...

Er ridderost lov??? JAAAA :) Har så lyst på ost med litt mer smak i :) Tror ikke brie er greit selvom melken er pasteurisert...
Nei, Brie er på nei-lista. Derfor vi skal raide butikkene i barselperioden.. :P

Samme her! Eller bare en kopp med kaffe og baileys på kvelden!

Åh! Baileys <3 Vi var jo i Kiel ikke lenge før vi oppdaget svangerskapet, og på ferja var det tilbud... 1L himmelsk baileys til 149,-...Jeg kjøpte 3 flasker og gikk ulovlig i land. Ble ikke stoppa da :p Har gitt bort to av flaskene i gaver de siste ukene, den siste står fint i barskapet og venter på meg xD

Back
Topp