Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjente det for første gang i dag og da mens jeg satt i bilen. Hoppet nesten ut av bilbelte. Sambo trodde fødselen var i gang å greier[:D] Han er jo livredd hver gang jeg sier au han. Tror fødselen er i gang hver gang jeg sier au eller får et rart ansiktsuttrykk[:)]
Hehe, høres kjent ut jah.. Han her har holdt på slik en god stund no, liker det å strekke seg opp i ribbeina og ned mot bekkenet, ubehagelig, men ikke så mye mer en kan gjøre enn å dytte litt igjen, då pleier han vertfall å flytte litt på seg...
Jeg har kjent det opp på høyre side og ned på venstre side. Og det er jammen ikke så godt når hu slår ifra seg nedover heller nei. er jo enig i det. Bra det er liv ihvertfall da[:)]
Ja, nå begynner han lille i magen å sparke opp mot ribbeina. Det virker som om han har festa seg rette veien allerede.. Er spent på hva jordmor mener på mandag. [:)]
åh, jadda. Jeg har en rumpe presset opp der.
Når hun dytter rumpa oppover må jeg ofte dytte henne nedover med hendene.
Selvsagt synes hun det er kjempegøy å dytte tilbake på noe som dytter henne også[8D]