Ribbein

Bisva86

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei!
Plages med stikkende smerter ved de nederste ribbeina, særlig på høyre side, men det har dukket opp litt på venstre side også. Har det litt i ryggen også, på høyre side like høyt opp som det sitter på fremsiden. Blir ekstra ille etter en dag på jobb, men smertene er mer eller mindre konstante. Noen som har opplevd lignende? BT er fint, så jeg tror ikke det er noen svangerskapsforgiftning (ref. smerter på høyre side)
Er i uke 22+6, og frøkna sparker bare langt nede i magen, så tror ikke det er spark jeg kjenner :joyful:

Jeg er øm i de nederste ribbeina.
Har bare tenkt at det er fordi alt innvendig dyttes oppover og presser på ribbeina innenfra.
Ingen spark som treffer ribbeina her heller enda (gruer meg litt til den tiden kommer :P).

Jeg hadde det slik ved forrige svangerskap :) Det gikk over senere i svangerskapet.

Plages akkurat med det samme! Har hatt det nå i 3-4 uker. Galleblæren ligger der, du har nok små stein som ligger å plager. Jeg har hatt syke smerter av og på, varierer i lengden. Men er ingenting å gjøre med smerten. Har hjulpet meg å spise mindre mengder og sakte, og lite fett..

Back
Topp