Ribbebukse til mini(bilde)

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Måtte lage ny ribbebukse til mini, etter at jeg ødelagte den andre i vask.

fiiiin, skulle hatt ei sånn til jenta mi jeg og! Må lære meg strikking asså! (skal sies jeg sitter å trener med å strikke fram og tilbake skjerf nå! ser relativt jevne ut maskene)

Åh, dem ser såååå gode ut!!! Vil å ha en sånn til min mini [8D]

ja de er kjempe deilige. Tror det er bukse nr 10 jeg strikker nå i vinter[8D]

Skikkelig flott...de ser så gode ut disse ribb-buksene[:)][:)]

ORIGINAL: nussnøff

Vah??? mener du det??? så flink du er da [:D]

Jeg kan prinsippet strikke, men tålmodigheten holder jeg til scrappinge, så strikkeprosjektene mine tar noen år [8D]

hvor finner jeg oppskrift på en slik?

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Jeg kan prinsippet strikke, men tålmodigheten holder jeg til scrappinge, så strikkeprosjektene mine tar noen år [8D]

jeg må ha ting som går fort å strikke ellers blir jeg gal, for jeg MÅ bli ferdig med tingene.[&:] (helst før jeg har begynt)[:D]

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

jeg har ikke noe oppskrift jeg bare strikker i vei. Men tror det skal ligge noen oppskrifter på garnstudio.com

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

Jeg har begynt på en slik bukse: Men så strikker jeg alt annet i tillegg også så har ikke kommet noe særlig langt. skal bare strikke ferdig lua til mannen og et sokkepar så skal jeg gjøre ferdig buksa.

Ååååå !!! L E K K E R !!!

jeg vil også ha en sånn.......... [:-]

så fin [:)]

Kjempefin[:)]

Den var kjempefin! [:D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

jeg må ha ting som går fort å strikke ellers blir jeg gal, for jeg MÅ bli ferdig med tingene.[&:] (helst før jeg har begynt)[:D]

Hehe ja sant [8D] Men så er det liksom ikke så mye som går så fort når jeg strikker [8D]

Strikker du på bestilling?? og evt hva tar du i såfall?

Den var nyyydelig!![:D]
Hvordan er det du strikker? øker du noe? eller strikker du samme antall m hele tiden 0g deler i to for føtter?

Back
Topp