Rhodos!!!

x1x*månesol*

Glad i forumet
Noen som skal til Rhodos i sommer???
Eller noen som har vært der som vil dele noen tips? [8D]

Åååhh Rhodos!! Vi var der for noen år siden (uten barn), og vi elsket øya. Skal helt sikkert tilbake dit ja[:)]

Vi bodde i Rhodos by da, reiste uspesifisert. Hotellet var ikke noe særlig, men så betalte vi 799 per pers også da[:D] Gamlebyen er bare helt fantastisk, særlig på kveldstid. Og hvis dere er ute etter rølpefest, så er bargata stedet.

Strendene i Rhodos by er ikke så veldig fine, og det blåste ganske kraftig der. Så vi tok bussen til Østkysten (Faliraki) hver dag, kjempefin strand! Der blåste det også, men ikke så mye. Det var faktisk veldig behagelig, ble ikke sånn sykt varmt på stranden.

Vi var også i et badeland som jeg ikke kommer på i farten, der var det også gøy[:)]

God tur, kos dere masse!

Åååhh Rhodos!! Vi var der for noen år siden (uten barn), og vi elsket øya. Skal helt sikkert tilbake dit ja[:)]

Vi bodde i Rhodos by, reiste uspesifisert. Hotellet var ikke noe særlig, men så betalte vi 799 per pers også da[:D] Gamlebyen er bare helt fantastisk, særlig på kveldstid. Og hvis dere er ute etter rølpefest, så er bargata stedet.

Strendene i Rhodos by er ikke så veldig fine, og det blåste ganske kraftig der. Så vi tok bussen til Østkysten (Faliraki) hver dag, kjempefin strand! Der blåste det også, men ikke så mye. Det var faktisk veldig behagelig, ble ikke sånn sykt varmt på stranden.

Vi var også i et badeland som jeg ikke kommer på i farten, der var det også gøy[:)]

God tur, kos dere masse!

Vi skal bo på østkysten, ca 10 min med bil inn til selve Rhodos by. Men er visst et "sentrum" ikke så langt ifra hotellet. Og et steinkast til stranden [:D]

ORIGINAL: *månesol*

Vi skal bo på østkysten, ca 10 min med bil inn til selve Rhodos by. Men er visst et "sentrum" ikke så langt ifra hotellet. Og et steinkast til stranden [:D]

Stemmer bra det, Faliraki heter det[:)] 

Back
Topp