Rhodos

x1x*månesol*

Glad i forumet
Noen som har vært på Rhodos? Hvilke plass bodde dere?? Tips mottas med takk!! [:D]

Kjempefint dær![:)] Vi har bodd på Hotell Europa *** Bra hotell![:D] 
Å Blue sky***+ rett ovenfor Europa! Også bra![:)]
Begge er helt ved stranda(steinstranda)![:)] Bare en vei imellom.

http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Hellas/Rhodos/Rhodos+by/Apartments/Europa.htm?Search=True&CountryTrackerId=6145&Season=Summer&Airconditioning=True&Pool=True&CloseToBeach=True&DestinationTrackerId=7495&Rank3=true

http://startour.no/Resorts/Travel.aspx?id=16700&cat=2|278&entry=29&dest=19&city=322&type=cd&hotel=952

Vi skal iallefall tilbake! Syns det var en rååå fin plass![:)] 
Bare spørr hvis det er noe du lurer på![:)]

Det så veldig bra ut! Er Hotell Europa det beste av de du bodde på?
Steinstrand...hvordan er det å bade der?

Vet du hvordan det er å bo ett av de andre stedene, altså utenfor selve Rhodos by???

Syns begge hotellene var bra! Ingen favoritt egentlig! Europa er et mindre hotell og rommene var litt finere, men det andre hotelle hadde sånn spa greie[:)] mye større å dær fikk man frokost![:)]

Har vært på alle plassene (leide bil og kjørte rundt hele øya!)[:)] men har ikke bodd noe annet sted enn i byen! Men falleraki er helt fantastisk da, Rå fint å ikke så langt unna byen![:)] 10-15 min kjøring!
Utrolig fin strand dær! Vurderer faktisk og ligge dær neste gang vi skal dit!
Men det er jo litt mer som skjer i byen da, flere resturanger å velge i å sånn!

Ååååå... nå fikk jeg så lyst til og dra tilbake dit![:D]

Jeg syns steinstranda var bedre enn sand stranda... Slapp de sandkorna over alt etterpå![:)] er 2 strender dær!
Sandstranda er jo mye større å dær er det masse folk hele tiden å det blåser ikke så mye, men på stein stranda er det litt mindre folk, Det blåser litt mer, å den ble faktisk stengt pga det en dag vi var dær! Men det er bare godt med den vinden!

Har bilde av de en plass![:D]

Steinstranda bilde tatt fra blue sky

Sadstranda

Vi har også vært på Hotel Europa.. Kjempe bra hotell! Synes Rhodos var en fin plass.. Men, i Rhodos by bråkte det fælt hele tida.. Vi var der da gutten var 3 mnd, så jeg var konstant bekymra for at han skulle bli redd osv... Men, det gikk bra [:)] Alt i alt var det e en fin plass!

Back
Topp