Rfsu tester

Lille-bille

Glad i forumet
Hei :)
Noen som har erfaring med rfsu sine graviditetstester?
Tok en cb digital i går som ble gravid 1-2, tok i dag en rfsu tidlig test og den er veldig svak. Skal ta ny i morgen(må bare vente til apoteket åpner).

RFSU tidlig har slått ut sent på meg og bare gitt svake streker.

Gratulerer! ❤️

Rfsu kan bruke litt tid på å slå ut. Du kan stole på digital hvertfall. Gratulerer ❤️

RFSU tidlig har slått ut sent på meg og bare gitt svake streker.

Gratulerer! ❤️

Jeg ser den jo, men synes den var svak med tanke på at cb slo ut :)

Vedlegg

• Snapchat-489092708.jpg
    Snapchat-489092708.jpg
    10,8 KB · Visninger: 1.412
Jeg ser den jo, men synes den var svak med tanke på at cb slo ut :)
Det var sånn når jeg var gravid med datteren vår: 13 dpo fikk jeg svak RFSU test, klarte ikke helt å stole på det. Hadde ikke flere tester hjemme så måtte vente til neste dag og tok CB digital som slo ut. Du kan stole på den digitale :)

Det var sånn når jeg var gravid med datteren vår: 13 dpo fikk jeg svak RFSU test, klarte ikke helt å stole på det. Hadde ikke flere tester hjemme så måtte vente til neste dag og tok CB digital som slo ut. Du kan stole på den digitale :)

Ja stoler mye mer på den digitale :D klarer liksom ikke helt å tro det heller :D

Ja stoler mye mer på den digitale :D klarer liksom ikke helt å tro det heller :D
Det er jo stort det å skulle være gravid, kan ta litt tid før en klarer å tro helt på det. Sånn er det i alle fall for meg :P

Det er jo stort det å skulle være gravid, kan ta litt tid før en klarer å tro helt på det. Sånn er det i alle fall for meg :p
Ja blir nok å gå opp for både meg og samboer ved første tul i uke 7 :) fått beskjed om å ta da i sammenheng med at dette er et ivf forsøk :)

Ja blir nok å gå opp for både meg og samboer ved første tul i uke 7 :) fått beskjed om å ta da i sammenheng med at dette er et ivf forsøk :)
Har hatt tul da jeg også, da både hører man og ser det lille hjertet til bønna og det er så fint! ❤️ Ønsker dere masse lykke til!

Hei :)
Noen som har erfaring med rfsu sine graviditetstester?
Tok en cb digital i går som ble gravid 1-2, tok i dag en rfsu tidlig test og den er veldig svak. Skal ta ny i morgen(må bare vente til apoteket åpner).

Jeg fikk ikke positiv RFSU før to dager over ikm, og da var streken nesten usynlig :p Tok digital dagen etterpå som var positiv, og selv da var streken på RFSU kjeeeempesvak :p

Jeg fikk ikke positiv RFSU før to dager over ikm, og da var streken nesten usynlig :p Tok digital dagen etterpå som var positiv, og selv da var streken på RFSU kjeeeempesvak :p
Ja har gørt mye rart om rfsu sine tester:) skulle kjøpe nye på butikken i dag, men der var det bare rfsu :p kjøpte med meg 1 rfsu digital så får prøve den da:p har ikke lest eller hørt så mye hvordan di er :p
Har jo en til cb digital men sparer den til onsdag :D

Har veldig dårlig erfaring med rfsu av alle slag..! De er utrolig treige til å slå ut, og ofte veldig svake. Når andre merker er sterke, så er de fortsatt svake eller negative. Jeg kjøper aldri rfsu lenger - det er for skuffende og forvirrende! :)

Har veldig dårlig erfaring med rfsu av alle slag..! De er utrolig treige til å slå ut, og ofte veldig svake. Når andre merker er sterke, så er de fortsatt svake eller negative. Jeg kjøper aldri rfsu lenger - det er for skuffende og forvirrende! :)
Føler igså di er veldig rare :p har bare 1 da, så får se om jeg kjøper en annen ril tirsdagen om jeg ikke klarer vente til onsdag :p

De røde test oftere har jeg bare dårlige erfaringer med, kommer ikke til å kjøpe de igjen. Mener jeg prøvde meg på en rfsu digital men nr 2 og den viste gravid samtidig som billigtestene jeg hadde fra ebay, tror det til og med var før ikm :)

Back
Topp