Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok RFSU i morges også jegKjenner jeg meg selv rett, så blir det ny test i morgen[emoji23]
Haha[emoji23] godt jeg ikke er aleneTok RFSU i morges også jeg
Ikke lett å la være når man har tester liggendeHaha[emoji23] godt jeg ikke er alene
Nesten flaut å si at jeg kjøpte litt flere enn nødvendig i dag[emoji23] var sånn sist og. Brukte veldig lang tid på å innse detIkke lett å la være når man har tester liggende
Her går det nok ikke opp før evt en tidlig ultralyd og alt viser seg å være braNesten flaut å si at jeg kjøpte litt flere enn nødvendig i dag[emoji23] var sånn sist og. Brukte veldig lang tid på å innse det
Har du tenkt å ta tidlig ultralyd? Kommer til å ta det om noen uker tenkte jeg. Forrige gang tok jeg i uke 5, 7, 10 og 12. Hadde ekstra oppfølging[emoji85]Her går det nok ikke opp før evt en tidlig ultralyd og alt viser seg å være bra
Ja jeg vil det etter at jeg hadde en bo for syv år siden. Da fortsatte HCG'n å stige. Ingen tegn til noe galt bortsett fra magefølelsen minHar du tenkt å ta tidlig ultralyd? Kommer til å ta det om noen uker tenkte jeg. Forrige gang tok jeg i uke 5, 7, 10 og 12. Hadde ekstra oppfølging[emoji85]
Håper dette svangerskapet går bra for deg[emoji173]Ja jeg vil det etter at jeg hadde en bo for syv år siden. Da fortsatte HCG'n å stige. Ingen tegn til noe galt bortsett fra magefølelsen min
Takk i like måte Håper virkelig det.Håper dette svangerskapet går bra for deg[emoji173]
Så flink du er daMin første test var rfsu stimmel som var svak syns dem var veeeeldig treige med å stige. Men nå gav jeg bort testene jeg hadde igjen etter jeg tok digital test så har ikke testa siden i starten da jeg fant det ut[emoji23]
Flink du er! Hadde jeg aldri klart[emoji23]Min første test var rfsu stimmel som var svak syns dem var veeeeldig treige med å stige. Men nå gav jeg bort testene jeg hadde igjen etter jeg tok digital test så har ikke testa siden i starten da jeg fant det ut[emoji23]
Ikke jeg heller Har en digital også.. skal ta den senere hvis alt fortsetter å gå braFlink du er! Hadde jeg aldri klart[emoji23]
Haha jeg har en liggende og venter 2 i posten[emoji23][emoji23][emoji23]Ikke jeg heller Har en digital også.. skal ta den senere hvis alt fortsetter å gå bra [emoji173]️
Å såpassHaha jeg har en liggende og venter 2 i posten[emoji23][emoji23][emoji23]
Oh yes[emoji23] testetøs Deluxe!Å såpass
Verre enn meg duOh yes[emoji23] testetøs Deluxe!
Sikkert verre enn mange[emoji23] etter de testene er det stopp! Koster jo en formue[emoji23]Verre enn meg du
Samme her.. mener jeg betalte 269kr for to pk med digitale.. og 229 ca for 8 pk med RFSU. Galskap..Sikkert verre enn mange[emoji23] etter de testene er det stopp! Koster jo en formue[emoji23]