NyttKapittel
Forelsket i forumet
Neida, hvis du ikke har prøvd lenger (selv om det føles lenge), er det ikke noe å bekymre seg for enda. Du kan ta EL-tester, men da blir det fort en ny besettelse. Hos legen sjekker de det med blodprøver. Det lureste er å følge med på EL-slim. De fleste av oss har en endring, og økning i slimet rundt EL. Du kan også merke at du blir ekstra kåt, og at underlivet er mer følsomt.
At du har hatt EL før betyr ikke nødvendigvis at det har kommet i gang enda etter spiralen, men hvis du har noenlunde jevn mens, altså at det kommer med ca en mnd imellom (+-noen dager), har du nok EL. Noen har EL bare annenhver mnd også.
Sant, nok en besettelse er ikke akkurat noe å trakte etter! Hehe.
Ja, la merke til det slimet forrige gang. Kjekt med slike indikasjoner altså!
Har en jevn syklus på 26 dager, så ja, håper eggløsningen finner sted.
Ikke fått svar på blodprøven ennå...
Men fått svar på urinprøven da. Og jeg har visst ikke UVI..
Rart...
Da jeg kom hjem i dag skulle jeg sjekke en sånn RFSU strimmel for moroskyld, selv om det var 1 time siden jeg hadde tisset sist. Rett og slett for å sjekke om det ble sånn "lurestrek". Og nei. Eller med ekstra godvilje så joda, kunne vel skimte noe, men ikke sånn som på morgenen.
Men hva var det lille testprosjektet der godt for??
Hehe.
Men skulle gjerne fått svar på hvorfor ryggen verker, magen står ut som en ballong og kvalmen kommer og går..
Innbilt svangerskap kanskje.. ! Hehe, huff.