RFSU g- test

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Dersom jeg venter til en uke etter forventet mens vil de da være til å stole på? Venter på tredje menstrasjon etter fødsel vett ikke om den er ustabil eller vi har truffet. De g- testene jeg har er gått ut på dato så kansje dumt å bruke de. Så tenkte jeg RFSU sine er jo vesentlig lettere å få tak i enn de andre...

Jeg har aldri hatt problemer med dem. Du kan teste samme dsg som forventet mens, jeg fikk positiv test 9 dpo og 8 dpo med dem.

Jeg har aldri hatt problemer med dem. Du kan teste samme dsg som forventet mens, jeg fikk positiv test 9 dpo og 8 dpo med dem.

Tenker jeg gir det litt tid før jeg tester, forrige runden gikk det en god stund før mensen kom en del dager senere enn runden før, så kan jo være syklusene bare blir lengre og lengre...

Ja, er du gravid vil du få utslag på de testene så seint, selv på utvanna urin :)

Jeg fikk negativ rfsu test, men positiv digital test. Stoler ikke helt på de der.

Jeg fikk negativ rfsu test, men positiv digital test. Stoler ikke helt på de der.

Men ikke så seint som 1 uke etter forventa mens?
Jeg er enig i at de ikke er så sensitive for tidlig testing, men de vil definitivt slå ut på en hcg som tilsvarer en uke etter IKM, altså 5+0

Men ikke så seint som 1 uke etter forventa mens?
Jeg er enig i at de ikke er så sensitive for tidlig testing, men de vil definitivt slå ut på en hcg som tilsvarer en uke etter IKM, altså 5+0
Det kan de sikkert gjøre. Trur jeg testa omtrent rundt forventer mens. Hadde da allerede fått positive strimler, så ble litt sjokkert og redd når rfsu sin var negativ.

Det kan de sikkert gjøre. Trur jeg testa omtrent rundt forventer mens. Hadde da allerede fått positive strimler, så ble litt sjokkert og redd når rfsu sin var negativ.

Ja jeg har også opplevd at den er litt treigere enn andre strimmeltester, hvertfall i tiden fra 9 til 14 dpo

Back
Topp