RFSU eggløsningstest

Mamma1992

Betatt av forumet
Jeg bare lurer på en ting om RFSU eggløsningstest :p

Har du som har brukt den god erfaring med den?

Jeg er nå på CD 41. Jeg trodde jeg hadde eggløsning for 3 uker siden, men det har jeg tydeligvis ikke hatt fordi jeg ikke har fått mensen og er heller ikke gravid. Har etter 3 uker siden slitt veldig med mensmurringer/smerter, ømme bryster og jeg vet ikke hva, har trodd mensen skal komme hele tiden. Men for litt under 1 uke siden ga det seg helt og ikke hatt noen plager. Mens i dag begynte det å murre igjen + fått ømme bryster. Kjøpte derfor eggløsningstester, og synes den er ganske sterk? Ikke positiv, men sterk i forhold til andre typer jeg har tatt tidligere gjennom syklus når jeg ikke har hatt eggløsning.

Vedlegg

• 92293357-30BA-431A-BDDD-2CD37851621E.jpeg
    92293357-30BA-431A-BDDD-2CD37851621E.jpeg
    20,4 KB · Visninger: 367
Min erfaring med rfsu var at jeg la ut et bilde på nett og fikk svar av to stykker som bare ga meg beskjed om å kjøpe babyplan. Fordi de ikke likte at den var utydelig. Din er jo veldig tydelig da!

Skjønner ingenting :wtf: Den øverste er jo ikke klart positiv, allikevel fikk jeg peak på den? Er ikke godt å si hva denne kroppen driver med, var hvertfall bare fredagen jeg hadde murringer og sånn, det er helt borte igjen nå. Jeg håper jeg får gynekologtime neste uke, så man kan se hva som skjer! Er visst på CD 48 nå... Har regnet feil.

Vedlegg

• B4F10B4B-CA55-4526-84C6-F1B273B36093.jpeg
    B4F10B4B-CA55-4526-84C6-F1B273B36093.jpeg
    30,9 KB · Visninger: 332
Skjønner ingenting :wtf: Den øverste er jo ikke klart positiv, allikevel fikk jeg peak på den? Er ikke godt å si hva denne kroppen driver med, var hvertfall bare fredagen jeg hadde murringer og sånn, det er helt borte igjen nå. Jeg håper jeg får gynekologtime neste uke, så man kan se hva som skjer! Er visst på CD 48 nå... Har regnet feil.
Kan hende det er byttet om på T og C på peaken. Ser ikke ut som positiv test enda :)

Back
Topp