Revning?

mille.

Gift med forumet
Før fødselen var det jo noen som smurte mellomkjøttet og drakk te og div for å ikke revne undre fødselen.

Hvordan gikk det egentlig? Revnet dere?

Jeg gjorde ingenting på forhånd for å forhindre det og fikk to små rifter.
Sydde ikke mye sa jordmor. [:)]

Jeg drakk bare the jeg da, å hadde et pyntesting som jordmora sa..[;)]

Jeg tok bringebærkapsler og modningsakupunktur og revnet ikke, bare en liten rift som ikke måtte sys. (men jeg ble jo klippet da siden de brukte tang, så det teller kanskje ikke?)

jeg gjorde ingen ting og fikk 2 pyntesting..

Jeg tok ingenting, men måtte klippe da de skulle til med vaakumet. Tror det var 6 sting jeg måtte sy.

Jeg tok ingenting, og smurte ikke med noe. Jeg revnet ikke, fikk bare en liten ovefladisk rift, som ikke måtte sys. [:)]

ORIGINAL: mille.

Før fødselen var det jo noen som smurte mellomkjøttet og drakk te og div for å ikke revne undre fødselen.

Hvordan gikk det egentlig? Revnet dere?

Jeg gjorde ingenting på forhånd for å forhindre det og fikk to små rifter.
Sydde ikke mye sa jordmor. [:)]

jeg revnet og ble klippet..pannefødsel...så ble hun tatt med vakum.
bleen deeeel sting der ja...heh..gjorde ingen ting på forhånd..

gjorde ingenting på forhånd, måtte sy to "pynte"sting utvendig og litt innvendig.. vurderte frem og tilbake å smøre mellomkjøttet men der revnet jeg jo ingenting[8|]

jeg gjorde ingenting,og slapp å sy eller noe.trengte heller ikke det forrige fødsel

ORIGINAL: Misin

Jeg tok ingenting, og smurte ikke med noe. Jeg revnet ikke, fikk bare en liten ovefladisk rift, som ikke måtte sys. [:)]

Samme hos meg.[:)]

Gud så heldige dere er alle sammen! [:(] [;)]

Gjorde ingenting for å forebygge før fødseln, men æ revna ikkje. Til gjengjeld ble d en go del me rifte som måtte syes.[:@]

Back
Topp