Revnet under samleie..

• Trådstarter Trådstarter Uflaks
  • Opprettet Opprettet
U

Uflaks

Guest
Herlighet.. Babyen er snart 7 uker og jeg å mannen skulle prøve oss på sex for første gang idag. Han har en tendens til å bli slapp når kondom brukes, så han kjørte på litt fort for å prøve å holde den igang. Det endte med at han trakk seg litt for langt ut, og når han skulle inn igjen støtet han den hardt i mellomkjøttet, der jeg nettopp har mistet stingene etter riften fra fødselen. Sprakk opp litt der så der begynte å blø, men ser ikke veldig voldsomt ut. Kan jeg bare la det gro eller ? Sorry for alle detaljer altså :p Superflau!!

Jeg ville kanskje ringt å hørt med en lege? Tenker i forhold til infeksjon og sånn. Men, siden det var så lite går det nok bra.

Jeg ville nok ringt føden og hørt bare for å være
På den sikre siden iforhold til infeksjon :p

Hør på de andre, kontakt lege for å høre :) hørtes ikke noe behagelig ut for deg da, kjente jeg fikk litt vondt på dine vegne :P

Altså siden dere brukte kondom ville jeg bare kan la det gro. Men ville kanskje fått noen til å ta en titt hvis det er mer enn en liten skamme. Høres ikke godt ut hvertfall :-/

Var i utgangspunktet bare en liten skramme fra fødselen, som kun var sydd med 2-3 sting. Så var det bare litt av dette som sprakk opp ser jeg. Er ikke vondt, merker det ikke bør jeg tørker meg osv liksom. Og det blødde bare som et vanlig kutt så det stoppa jo relativt raskt. Brukte kondom ja, så har foreløpig ikke gjort noe med det. Skal på 6-ukers kontroll med meg selv senere denne uka, så kan jo nevne det da, men føler ikke noe behov for å kontakte lege for dette egentlig. Det så værre ut enn det det var tror jeg :)

Du kan jo nevne det på 6ukerskontrollen ja. Men hvis det ikke er mye så gjør de sikkert ikke noe uansett. Noen av stingene mine gikk opp et par dager etter fødsel, var ingenting å gjøre med det:)

Du burde iallefall følge med på om det blir rødt å irritert, for da kan det være infisert, også anbefale æ at du rengjør det ofte til det e grodd godt, du kan bare bruke reint varmt vann å rengjøre med :) også ringe du legen hvis det e rødt og ubehagelig :) også kan du si i fra på 6-ukerskontrollen :)

Siden det er i det området så merker du nok fort om du begynner å få vondt, og da kan det jo være greit å kontakte lege :) om du ikke er bekymret så er nok alt sikkert helt fint :)

Ville latt D gro. Mine sting gikk utav altfor tidlig, og da fikk jeg beskjed om å bare la det gå sin gang, men være flink å sitte i bløt med lactacyd for å rense såret. :)

Det hørtes verre ut enn det det var, da. ;) Jeg ville nevnt det for legen på kontrollen og kanskje renset litt med klorhexidin/pyrisept.

Skader ikke å høre med legen hvertfall ;)

Au au.. Det hørtes skikkelig vondt ut! Har du fått sjekket deg?

Har revnet litt selv uten å ha født men ikke mye.

Er det sting så få de sjekket!!!! Og be mannen være forsiktig. Herregud du har nylig født, kan da ikke peise på slik!

Back
Topp