Revmatisk sykdom/fibromyalgi

Det er ikke lett med slike plager overhodet. Man blir stemplet som hypokonder og svak. De hevder man har psykiske plager.
Håper du får den utredningen og behandlingen du fortjener :)
Heier på deg!
Nei det er ikke lett.
Og når jeg nå i tillegg har hatt karenstid etter aap, så har jeg jo heller ikke hatt rett på sykepenger/sykmelding.. Så jeg har jo også presset på hver dag på jobb og har vært helt ødelagt på ettermiddagen. Nå går karenstid en ut 1. Februar. Det hjelper noe. Fridagen min sover jeg bort flere timer av, men kommer meg på behandling da heldigvis. Hadde jeg ikke fått behandling hver uke og løst opp i bindevev og muskulatur hadde jeg ikke hatt noe liv. Jeg bruker sinnsykt mye penger på det, men det er vi som familie tjent med, og meg selv. Bruker ca 2000 kr i mnd på behandling.. Sier seg selv at det blir lite igjen til sparing av egenkapital på oss når jeg i tillegg bare jobber 80%...

Nei det er ikke lett.
Og når jeg nå i tillegg har hatt karenstid etter aap, så har jeg jo heller ikke hatt rett på sykepenger/sykmelding.. Så jeg har jo også presset på hver dag på jobb og har vært helt ødelagt på ettermiddagen. Nå går karenstid en ut 1. Februar. Det hjelper noe. Fridagen min sover jeg bort flere timer av, men kommer meg på behandling da heldigvis. Hadde jeg ikke fått behandling hver uke og løst opp i bindevev og muskulatur hadde jeg ikke hatt noe liv. Jeg bruker sinnsykt mye penger på det, men det er vi som familie tjent med, og meg selv. Bruker ca 2000 kr i mnd på behandling.. Sier seg selv at det blir lite igjen til sparing av egenkapital på oss når jeg i tillegg bare jobber 80%...
Det blir lite da ja.. Hva slags behandling? Manuellterapi?
Har du mulighet for å finne en fysio som også er manuellterapeut, og benytte deg av en som har avtale med det offentlige?
Er ikke lett..
Jeg går uten behandling nå selv, men jeg må ikke jobbe heller. Så jeg prøver å se det positive i det.
Håper virkelig de finner ut av ting. Og at du får sykmeldt deg etterhvert!

Nei det er ikke lett.
Anbefaller å finne noen som har avtale med det offentlige. Da får du etterhvert frikort. Med 2000 kr mnd så tar det ikke så lang tid å få frikort.

Det blir lite da ja.. Hva slags behandling? Manuellterapi?
Har du mulighet for å finne en fysio som også er manuellterapeut, og benytte deg av en som har avtale med det offentlige?
Er ikke lett..
Jeg går uten behandling nå selv, men jeg må ikke jobbe heller. Så jeg prøver å se det positive i det.
Håper virkelig de finner ut av ting. Og at du får sykmeldt deg etterhvert!
Osteopat bruker jeg .
Han er fysioterapeut også. Orker ikke bytte, har brukt han siden 2010, og han kjenner kroppen min godt smertemessig. Orker ikke å måtte forklare og fortelle en ny en.
Jeg må jobbe. Iallefall noe. Er ikke noe mål å sykmelde meg, men får se hvor det bærer. I den jobbe jeg har så bør jeg heller ikke jobbe mindre enn 80%, så da må jeg isåfall finne noe annet å gjøre..

Back
Topp