Revitive

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hei! Min mor er helt avhengig av et apparat fra Revitive. Til dette trenger hun en legg og fotkrem. Denne er i samme merke , 170 ml. Enklere liv har ikke og ikke Elkjøp og får heller ikke. Mulig Elkjøp på sikt, men ikke på en stund. Leveringsvansker og noe styr. Amacon er sjekket ut, out of stock pr nå. Ble tipset om å kontakte revitive direkte og det skal jeg. Med min særdeles dårlige engelsk, men det går nå:hilarious: Men ingen som tilfeldigvis bruker det samme, har krem liggende eller vet om andre plasser? :) Vi får nok tilsendt direkte fra revitive altså, men man må uansett ringe direkte til de. Fant en annen nettbutikk, men det var noe med drugstore.com så det utgår :hilarious:(red; virker useriøs) Takk om noen har noen tips, har bestilt direkte fra de selv eller vet om andre plasser. :)

Last edited:
Jeg aner dessverre ikke, ville bare si at Drugstore betyr apotek, så det er greitt å bestille derfra.

Jeg aner dessverre ikke, ville bare si at Drugstore betyr apotek, så det er greitt å bestille derfra.
Ja det er jeg klar over , men syns siden virket useriøs :) Eller det fant jeg ut skal jeg være helt ærlig, brukte ordbok:p( pynter ikke på det her).mulig jeg kan finne andre drugstore.

Back
Topp