Retur av aventflasker

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Noen som har sendt og fått nye i retur?

Det var noen som skrev at om du sender inn flasker som er under 2 år gamle så får du nye flasker uten dette stoffet som helst ikke skulle være i dem.

Var det sånn at det både gjalt de flaskene det står philips og naturally på? eller er kanskje en av disse frie for det?

Hva med brystpumpene? De blanke plastdelene der, er de frie for stoffet? noen som vet sikkert? sendt en mail til avent allerede?

Søk på innlegg av meg her inne så finner du en tråd som omhandler mailen jeg fikk fra avent. Pumpa trengs ikke byttes da den ikke blir oppvarmet og brukes såpass kort tid. Ingen fare. Skal sende inn de flaskene det står avent og philips på. Noen har inne sier de naturally flaskene og.. det fikk ikke jeg beskjed om men sender de med allikevel. Kun flaska, ikke smokk eller den hvite ringen.

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: TonjeJenta

Søk på innlegg av meg her inne så finner du en tråd som omhandler mailen jeg fikk fra avent. Pumpa trengs ikke byttes da den ikke blir oppvarmet og brukes såpass kort tid. Ingen fare. Skal sende inn de flaskene det står avent og philips på. Noen har inne sier de naturally flaskene og.. det fikk ikke jeg beskjed om men sender de med allikevel. Kun flaska, ikke smokk eller den hvite ringen.

Hvor skal jeg sende det?

Og, får jeg nye i retur?

ORIGINAL: *Plomma*

Ja du får nye tilbake og du kan sende brukte flasker og helst bare flasken ikke smokken og den hvite ringen.

Men sa det ikke at smokken var giftig også?

ORIGINAL: Celezte

ORIGINAL: *Plomma*

Ja du får nye tilbake og du kan sende brukte flasker og helst bare flasken ikke smokken og den hvite ringen.

Men sa det ikke at smokken var giftig også?

ikke den på flaskene, mulig vanlig smokk (altså den harde plasten rundt, ikke selve gummien)

ORIGINAL: |Toadette|

eg har sendt tuttene på flaskene, ikkje selve flaskene? [8|]
trodde det var tuttene det gjaldt[:-]

nei er nok omvendt du

ORIGINAL: Miss Gilmore

Hva med de magic cup koppene da? Har jo drøssevis av dem. Er de også giftige? eller er de bare de klare flaskene?

kun tutteflasker

ORIGINAL: Miss Gilmore

Hva med de magic cup koppene da? Har jo drøssevis av dem. Er de også giftige? eller er de bare de klare flaskene?

de inneholder ikke den giften.... og du kan bruke tuttene til flaskene på de koppene....

ORIGINAL: AnneEmilie

jeg varmer pumpa mi, koker den jo i sterilisatoren av og til [&:][&:]
finnes stoffene i frysebegrene fra avent også?

ORIGINAL: |Toadette|

eg har sendt tuttene på flaskene, ikkje selve flaskene? [8|]
trodde det var tuttene det gjaldt[:-]

Tuttene er ikke laget av plast.

Back
Topp