rettetang

*LC*

Gift med forumet
Hvilken har du? Er du fornøyd? Pris?

Takker for svar.

...og er den god til å lage krøller med?

Min erfaring er at GHD er de beste. Ingen over, ingen ved siden. De er dyre, man kan få de rimeligere på nett. De er perfekte til både retting, krøller og volum.

Labambie skrev:
Min erfaring er at GHD er de beste. Ingen over, ingen ved siden. De er dyre, man kan få de rimeligere på nett. De er perfekte til både retting, krøller og volum.
sign på det sterkeste!!

Labambie skrev:

Enig! Jeg elsker min!!

Takk for svar. Vet at Ghd'n er kjempegod, men veldig dyr for meg akkurat nå. Når man bestiller slikt på nett, hvordan er det med tollen da?

Noen som har erfaringer med HH Simonsen? Frisøren min bruker den, og den virker god.

Må da være flere som bruker rettetang her vel? Hjelp meg litt a.

Har en Toni & Guy rettetang. Betalte vel 700 kr for den :)
Er veldig fornøyd :D

*LC* skrev:
Takk for svar. Vet at Ghd'n er kjempegod, men veldig dyr for meg akkurat nå. Når man bestiller slikt på nett, hvordan er det med tollen da?

Noen som har erfaringer med HH Simonsen? Frisøren min bruker den, og den virker god.

Selvom jeg er frisør har jeg ikke ghd selv, det har jeg ikke råd til. Jeg har derimot en HH-tang og den er også kjempegod! Også har jeg veldig god erfaring med Chi sine.

Jeg har GHD og den er den BESTE jeg har hatt, og verdt å spare til. Men OM du skal kjøpe deg en slik en gang så sørg for å kjøpe på en sertifisert side. Da har du mulighet til å registrere den som ekte vare på GHD sine sider.

Jeg har denne:

Fikk den til jul hos mannen min ifjor, kostet vel ca 2000 tenker jeg..

Labambie skrev:

*LC* skrev:

Selvom jeg er frisør har jeg ikke ghd selv, det har jeg ikke råd til. Jeg har derimot en HH-tang og den er også kjempegod! Også har jeg veldig god erfaring med Chi sine.

Det var godt å høre:). Blir nok en HH på meg også;).

Bouncing buttplug skrev:
Jeg har GHD og den er den BESTE jeg har hatt, og verdt å spare til. Men OM du skal kjøpe deg en slik en gang så sørg for å kjøpe på en sertifisert side. Da har du mulighet til å registrere den som ekte vare på GHD sine sider.

Jeg har denne:

Fikk den til jul hos mannen min ifjor, kostet vel ca 2000 tenker jeg..

Ahh den var jo lekkeeer:). Men puhh for en pris. Heldig du:).

Jeg har en fra BaByliss og er veldig fornøyd med den :):)

Back
Topp