Rett vest etter vaksinering! Flere?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
På mandag var det 3 mnd kontroll + vaksiner.
Før har han sovet fra 18-00 før mat også er det bråk enten fra 00/03/04 og frem til morgenen.
Men etter vaksineringa våkna han både 19/20 22 og sov til 03 og var helt lys våken og måtte stå opp og sovna igjen kl 08... Dette har skjedd nå helt siden vaksinedagen...

Flere som har fått søvnmønsteret ødelagt etter kontrollen? Bare lurer på om det har noe sammenheng...
*Gjesp*

Jepp!!! Her er det bare kaos, føler at han aldri sover...
Og Leander fikk vaksina 2. Oktober, har vært slik siden...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi merker ingen endring.
Håper dere snart er tilbake i rutiner :)

Sendt fra mobilen min ♥

Her fikk lillegull vaksine i går. Han var nok litt mer grinete og ville ikke spise like mye, men han har sovet som normalt tror jeg. Men bæsjebleia i dag var litt rar syns jeg, vet ikke om det er pga vaksiner eller at jeg trappet ned på malt for 1-2 uker siden.
Han har fått litt sånn kuler der vaksinene ble satt, er det vanlig? Som sykepleier burde jeg vel vite, men kan ingenting når det gjelder baby:-P
Håper din lille får sove bedre snart:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her fikk lillegull vaksine i går. Han var nok litt mer grinete og ville ikke spise like mye, men han har sovet som normalt tror jeg. Men bæsjebleia i dag var litt rar syns jeg, vet ikke om det er pga vaksiner eller at jeg trappet ned på malt for 1-2 uker siden.
Han har fått litt sånn kuler der vaksinene ble satt, er det vanlig? Som sykepleier burde jeg vel vite, men kan ingenting når det gjelder baby:p
Håper din lille får sove bedre snart:)

Vet at det kan bli hovent etter stikk så vil tro at det ikke er farlig (så lenge det ikke væsker etc). :)
Takk... :) Det håper jeg og! :P

Jepp!!! Her er det bare kaos, føler at han aldri sover...
Og Leander fikk vaksina 2. Oktober, har vært slik siden...

Dritt :( Hva kommer det av a?
Jeg er jo så skeptisk å redd for vaksiner generelt da... Googler meg i hjel av alle ingredienser i vaksinene og det er jo ikke lite de få får sprøyta inn i seg. Ææææ....

Jeg vil jo tro det har noe med reaksjon på basseluskene de får i seg, kroppen som bearbeider bakteriene og utvikler immunforsvaret. Men jeg skal spørre neste gang jeg er innom hs!

Jeg vil jo tro det har noe med reaksjon på basseluskene de får i seg, kroppen som bearbeider bakteriene og utvikler immunforsvaret. Men jeg skal spørre neste gang jeg er innom hs!

Jeg tror også det. Er vel samme grunn til at man kan få influensaliknende symptomer av influensavaksine. Så det skal jo gå ganske fort over:-)

Uff, det er slitsomt når de begynner å tulle slik. Her ble det heldigvis ingen reaksjoner etter vaksinen, men jeg husker at eldste ble fryktelig trøtt i dagene etter sin første vaksine, så da kan det sikkert gå motsatt vei også.

Her ble det også tull. Vi tok vaksine forrige mandag. Hu er mer grinette og blir lett overtrøtt. Også har hu plutselig begynt å mase om smokk om natta. Så det blir noen turer ut sv senga. Før sov hu hele natta uten en lyd. I natt var jeg oppe hver time. Slitsomt.

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app

Leser dere om vaksinene de skal ha/ ber om pakningsvedlegg på vaksinene eller setter dere inn i hva slags stoffer vaksinene inneholder eller stoler dere 100% på vaksineprogrammet i Norge uten den minste skepsis? :)

Jeg stoler rett og slett på det. Tenker at det er for barnets beste, for at han skal slippe sykdom som kan unngås.

Jenta mi skal få vaksine om 2uker, er veldig spent på hvordan det blir å gå og om det blir noen reaksjoner etterpå :)

Jepp, her har alt blitt snudd opp ned etter vaksine forrige uke. Han spiser mindre og våkner oftere. Før det spiste han godt (nesten 200 ml) før han tok kvelden, og da sov han alt fra 8-11 timer i strekk. Nå har han våknet ofte og jeg er trøtt som f...

Jepp, her har alt blitt snudd opp ned etter vaksine forrige uke. Han spiser mindre og våkner oftere. Før det spiste han godt (nesten 200 ml) før han tok kvelden, og da sov han alt fra 8-11 timer i strekk. Nå har han våknet ofte og jeg er trøtt som f...

Da er vi to... Rekord i natt med 2 timer søvn for min del.
Litt mer på han men han våkna med MAX 20 minutter mellom hver gang etter klokken tolv... :(

Nå er det 4 uker i morgen siden Leander fikk vaksina, og nå begynner ting å komme på plass igjen. Han sovner bår jeg legger han mellom 21.30-22.00 og sover til 8-9-10 om morgenen, men sliter enda med dagsoving noe som fører til sur baby hele dagen stortsett...:( men burde vell ikke klage når han sover så bra om natta!

Jeg viste ikke hva det var med minsten for etter vaksina å frem til nå en mnd så ble alt ødlag, survete sov ikke å bare kaos, nå skjønner jeg jo det er vaksina. Håper virkelig ikke det blir sånn på neste når det endelig har kommet i orden.

Back
Topp