Rett og slett grønn :/

nitsirk4

Venter nr 3
Ser ikke ut... Helt bleik/ blå grønn i fjeset... Urgh... Kan ikke gå på butikken en gang uten å bli tungpusten og svimmel..kjenner alle restene av farge jeg har i ansiktet bare forsvinner når jeg skal handle...fikk meld av en venninne i dag ( hun vet ikke noe ) hun var bekymra for jeg ser så sliten og syk ut ... Ikke akkurat oppløftende hehe...sånn måtte bare klage :) mannen er lei av og høre på meg nå ;)

Føler meg helt grønn jeg også. :fart005
Så vet akkurat hvordan du har det..! Føler at folk kan se det på lang avstand hva som feiler meg. Konstant kvalm og trøtt. Mange som har blitt mistenksomme.

Hehe... Føler alle ser på meg som om jeg er alvorlig syk ;) off jeg må le ;) fått eksem i fjeset oxo så kan ikke sminke meg fresh heller ;)

Plagsomt mens kvalmen står på som verst.. Men får håpe og tro at det blir bedre etter de magiske 12 ukene! Da får vi tro at kvalmen går over og at energien kommer tilbake. :);)

Er ikke så kvalm egentlig :) bare generelt dårlig form... spydde alle mnd med de to andre ( unner ingen det ) spydd kanskje ti ganger til nå :) så forstår ikke helt hvorfor jeg er grønn i huden og så svimmel men men :) masse god bedring til deg !!! :)

Takk! :) Kvalmen min har gått over litt. Men har vært grusom dette svangerskapet. Mens de to forrige gangene var jeg nesten ikke kvalm.
Er mest trøtt og uggen egentlig. 0 energi.

Får satse på at energien øker :) og at grønnfargen gradvis forsvinner :) har vurdert selvbruning men vet ikke om oransje er noe bedre egentlig ;) hehe ;)

Gooood bedring til deg også :)

Kjenner meg igjen. . Her må det bare sminkes og sminkes... jobber i mote bransjen og kan ikke nytte å selge om man ser ut som et gjenferd :/

Huff da, god bedring :-)

Hehe :) regner med du er flink og maskere da ;) good bedring :)

Back
Topp