Rett eller Galt??

ORIGINAL: betsy82

ORIGINAL: *Fernet*

jeg synes faktisk det er fysisk mishandlig.Du gjør jo noe fysisk ubehagelig på han[:-]

e jo my som e fysisk ubehagelig som ikke nødvendigvis e mishandling da.

vil jeg også påstå.. da ville det jo vært mishandling å rense et sår på ungen også da..

Ikke helt vanlig å trø ungen full av snø men det er jo knallviktig å ikke gå tilbake på det man sier.
Tror nok ikke han fikk vondt eller at du var slem.

Måtte flire godt nå, for det der løste du på et artig vis (istedenfor å bare kjefte osv)

Orker ikke lese hele her, men gurimalla, dette er da ikke barnemisshandling etter mitt syn ihvertfall..
Og jeg pleier å tale barnas sak [8D]

Og dere som "prøver" å være konsekvente, er ikke det!! Det er ikke noe å prøve på, det er noe man ER!

ORIGINAL: Mamma Propell

Sånn som jeg ser det så utviklet dette seg til lek fra sekundet gutten på 5 år sier utfordrende til mamman sin: DET tør du ikke...med et smil om munnen. Hadde tatt det som en utfordring jeg også....ungene har godt av å vite at mammaene ikke bare er voksne, men som også kan være med på morroa...

Selv om jeg har gutter på 2 og 3 år så ser jeg for meg at en 5 åring har humor og fremdeles tåler vann/snø, og ærlig talt så ser jeg ikke for meg at det var å dytte gutten brutalt ned i snøen....vi har snøballkrig/vannkrig rett som det er....skyt meg[8|][:D].....eller ring barnevernet....

akkurat slik var det jeg tolket det også!

man må være litt crazy avogtil, men jeg hadde aldri fått meg til å gjøre det, men så vet jeg at min sønn hadde blitt dødelig fornermet for noe slikt..Og ikke tatt det som humor.
Sist han ikke satt fint i bilen og nektet å ha selen på slik den skal stoppet vi bilen, og jeg ga han en sjanse til å ta på selen før jeg ringte politiet, han hørte ikke så jeg ringte "politiet" latet som jeg ble enig med de om at de var på vei osv, og etter det har han alltid hatt selen på, prøver han seg, så trenger jeg bare se på han[:D]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

ORIGINAL: Mamma Propell

Sånn som jeg ser det så utviklet dette seg til lek fra sekundet gutten på 5 år sier utfordrende til mamman sin: DET tør du ikke...med et smil om munnen. Hadde tatt det som en utfordring jeg også....ungene har godt av å vite at mammaene ikke bare er voksne, men som også kan være med på morroa...

Selv om jeg har gutter på 2 og 3 år så ser jeg for meg at en 5 åring har humor og fremdeles tåler vann/snø, og ærlig talt så ser jeg ikke for meg at det var å dytte gutten brutalt ned i snøen....vi har snøballkrig/vannkrig rett som det er....skyt meg[8|][:D].....eller ring barnevernet....

akkurat slik var det jeg tolket det også!

Jepp.Mamma Propell sier det så enkelt[:D][:D]

Herregud, kjenner jeg nesten blir litt sånn småkvalm over alle disse hønemødrene som mener dette var grusomt gjort. Eier dere ikke humor? Hun fortalte jo at hun gjorde det litt humoristisk. Er vel ikke noe hun bruker hver dag som straff.. Herlighet. Hun kjenner da sønnen sin og hvordan han reagerer..
Han syntes sikkert bare det var gøy at mamman kunne gjøre sånn..også ble han sikkert litt kald;)

Nei det var ikke å gå for langt;) Alle mødre kan vel gå litt crazy på en hard-morsom måte uten at ungen skal ha det vondt[;)]

ORIGINAL: trekløver`n

Herregud, kjenner jeg nesten blir litt sånn småkvalm over alle disse hønemødrene som mener dette var grusomt gjort. Eier dere ikke humor? Hun fortalte jo at hun gjorde det litt humoristisk. Er vel ikke noe hun bruker hver dag som straff.. Herlighet. Hun kjenner da sønnen sin og hvordan han reagerer..
Han syntes sikkert bare det var gøy at mamman kunne gjøre sånn..også ble han sikkert litt kald;)

Nei det var ikke å gå for langt;) Alle mødre kan vel gå litt crazy på en hard-morsom måte uten at ungen skal ha det vondt[;)]
må bare signere denne....også ler jeg litt..hahahahhaa

ORIGINAL: trekløver`n

hehe, synes det var riktig at du gjorde det du sa su skulle gjøre! De skal vite at de ikke skal teste foreldrene sine for det blir konsekvenser av det.

Mange synes kanskje det er feil, jeg gjør ikke det[:D]

Du ga han en advarsel! Snø er ikke det værste..

[:D]

jeg syns det var galt.
Husker selv da jeg var vel rundt 10 år. En i nabolaget som trykte snø i trynet mitt. Jeg fikk helt angst og panikk. Fikk ikke puste. Men dette kom kanskje litt bråere på. Du hadde nå i allefall advart han om det.
Jeg har bestandig vikt unna unger når det var snø opp gjennom tidene i frykt for å bli snødukket.

ORIGINAL: dommett

dette synes jeg ER barnemishandling: da jeg var 6 år ringte jeg på og stakk av hos min nabo (en pappa som jeg kjente for jeg lekte masse med datteren hans) så dette var ikke en mann jeg var serlig redd for heller. men han så meg og tok meg i å bølle... det han gjorde var å ta meg i bena, snu meg rundt og dytte meg til livet ned i en snø haug. så dro han meg opp og sa at det var galt å ringe på og stikke av. jeg ble så redd at jeg tisset i buksa..... turde ikke si noe til mamma og pappa før leenge etterpå den kvelden. hyylgråt og var helt fra meg
husker det godt enda.... jeg fikk jo ikke fysisk vondt noe sted men det var så ekkel opplevelse

må bare quote meg selv [8D] mente bare dette som en motsetning til det du gjorde. at min opplevelse opplevde jeg som mishandling i ettertid mens jeg ikke ser på din handlig som mishandling. jeg hadde ikke gjort det selv (som jeg skrev tidligere) men synes ikke det var barnemishandlig.

dette synes jeg ER barnemishandling: da jeg var 6 år ringte jeg på og stakk av hos min nabo (en pappa som jeg kjente for jeg lekte masse med datteren hans) så dette var ikke en mann jeg var serlig redd for heller. men han så meg og tok meg i å bølle... det han gjorde var å ta meg i bena, snu meg rundt og dytte meg til livet ned i en snø haug. så dro han meg opp og sa at det var galt å ringe på og stikke av. jeg ble så redd at jeg tisset i buksa..... turde ikke si noe til mamma og pappa før leenge etterpå den kvelden. hyylgråt og var helt fra meg
husker det godt enda.... jeg fikk jo ikke fysisk vondt noe sted men det var så ekkel opplevelse

må bare quote meg selv [8D] mente bare dette som en motsetning til det du gjorde. at min opplevelse opplevde jeg som mishandling i ettertid mens jeg ikke ser på din handlig som mishandling. jeg hadde ikke gjort det selv (som jeg skrev tidligere) men synes ikke det var barnemishandlig.

For min del hørtes din opplevelse mer ut som en kraftig lærepenge enn mishandling.
Å dyppe hodet ditt nedi var drøyt, men hadde jeg vært en sur gammel gubbe kunne jeg funnet på å sette fast bøllefrø med beina nedi en snøfonn uten problem.
Nå er ikke jeg en sur gammel gubbe, men kan lett tenke meg hvordan det må være, haha.

Det TEITESTE og mest patetiske jeg leser her inne er folk som driter på draget, skriver noe de IKKE får full gehør for her inne, for så å surne helt når de møter motstand, og dermed må dra fram idiotiske utsagn som "dere andre er jo så perfekte mødre, dere", eller "dere andre har jo så snille barn som aldri gjør noe galt, dere".
Men hva annet kan man forvente, det er jo tydeligvis vanskelig å se ting i et annet perspektiv når man føler seg trengt opp i et hjørne og ikke har noe bedre å forsvare seg med.

Hadde sikekrt gjort det samme hvis jeg hadde truet med det[:)]

Er veldig forsiktig med hva jeg truer med, for jeg skal gjennomføre det om en trussel ikke hjelper. Men litt sjnø i ansiktet skader jo ikke[:D]

Utrolig komisk OG patetisk når folk møter motstand og kommer med direkte personangrep... Kaaaanskje på tide å revurdere sin diskusjonsteknikk? [;)]

ORIGINAL: Labambie

Utrolig komisk OG patetisk når folk møter motstand og kommer med direkte personangrep... Kaaaanskje på tide å revurdere sin diskusjonsteknikk? [;)]

Og når folk MÅ dra opp en tråd gang etter gang for å diskutere [8D]

ORIGINAL: Strekkoden!

Den lå på førstesiden nå iallefall, ikke jeg som dro den opp. Men jeg har rapportert tråden og meldt inn personangrep. Håper den blir sletta.

ORIGINAL: Strekkoden!

Den lå på førstesiden nå iallefall, ikke jeg som dro den opp. Men jeg har rapportert tråden og meldt inn personangrep. Håper den blir sletta.

Ååja.. jeg så den ikke isted nemlig [:)]
Da blir den nok slettet snart, så er det bare å vente på alle spin off trådene som kommer til å komme [8D]

Hvem har fått personangrep btw?

Back
Topp