Resultatet av allergitesting...

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
viste utslag på timotei, (gress) noe som var kjent fra før av...Dessverre viste den også noe utslag mot katt. Ikke fullt utslag men litt..Så da spørs det om det er kattene som gjør at jeg slimer og snørrer så fælt hele året rundt..:( Så nå ser det ut til at vi må ta kattene..:( Den gode nyheten var forøvrig at jeg ikke hadde utslag på hund, for jeg vil ha hund en eller annen gang..

Bra dere fikk resultater, selvom det kanskje ikke var de kjekkeste resultatene å høre kanskje. Hva tenker dere å gjøre med kattene da?

Så kjedelig.. Bare vær obs på at når du har allergi, så kan du utvikle allergi for hund hvis dere får det, man kan bli allergisk for ting man blir utsatt mye for. Jeg hadde svakt utslag på hund og katt, og har blitt helt ekstremt ille etter at vi hadde katt, og svigers som har hund, jeg blir bare verre og verre når jeg er der mye.

Vær også obs på at testene ikke alltid gir riktig utslag heller. Jeg har testet katteallergi flere ganger uten utslag, mens jeg i virkeligheten reagerer ganske kraftig. Var dum og hadde katt allikevel da jeg var tenåring og ble vesentlig verre da. Utviklet i tillegg kryssallergier (bl.a. grantre, nøtter og epler) i samme perioden som jeg har ennå :(

Nå har jeg "verandapus", dvs. jeg nikoser med naboens katt når den kommer på verandaen og så går jeg rett inn for å vaske meg/skifte klær etterpå. Får dempet noen abstinenser på det viset :D

Så kjedelig.. Bare vær obs på at når du har allergi, så kan du utvikle allergi for hund hvis dere får det, man kan bli allergisk for ting man blir utsatt mye for. Jeg hadde svakt utslag på hund og katt, og har blitt helt ekstremt ille etter at vi hadde katt, og svigers som har hund, jeg blir bare verre og verre når jeg er der mye.
Huff, ja det er dessverre en mulighet for det også...Får se hva vi gjør i fremtiden. Er så leit, for jeg er fryktelig glad i dyr, og jeg skulle ønske at gutten vår og evnt flere barn får vokse opp med dyr. Godt han skal gå i gårdsbhg:)

Så trist da. Jeg er også allergisk mot bl.annet timotei og katt, men hund går heldigvis helt fint. Og ingen av ungene viser så langt noen tegn på allergier :)

Så kjedelig.. Vet hvordan du har det.. Jeg fikk katt da jeg var 12 år, da jeg var ca 23 ble jeg allergisk... Men hadde jo da hatt katten neste hele livet og ville at hun skulle være hos meg til hun døde. Så da gomlet jeg allergitabletter hver dag.. Hun døde da jeg var 29. Jeg er ikke allergisk mot hund, heldigvis. For jeg kunne også tenkt meg hund etterhvert:)

Bah, så kjipt:/

Så kjedelig da:( håper dere finner en ny løsning med kattene!

Så kjedelig da:( håper dere finner en ny løsning med kattene!
Veldig kjipt..:( Den beste løsningen er nok dessverre å avlive de..De er ganske nervøse av seg, og liker ikke fremmede, så en omplassering feks tror jeg hadde vært leit for dem.

Back
Topp